21 Mart 2008 Cuma

18. TARİF SEVGİLİ ALİME'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM

18. TARİF SEVGİLİ ALİME YANİ http://alimeninhobileri.blogcu.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.
Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
KABAKLI RULO PASTA
Merhaba sizlere bu gün alimece bir tarif olan kabak tatlısı ile yaptığım bu tarifi paylaşıcam kesinlikle çok güzel bir tarif denemenizi tavsiye ederim ayrıca P.D.Ç.19 arkadaşım yemekguncesi.blogcu.com gitsin arkadaşıma bu nazik daveti için teşekür ederim ve kolaylıklar diliyorum.
Bu güzel pastamla aynı zamanda en güzel pasta yarışmasına'da katılıyorum birdemliksohbet.blogspot.com yani Sevil arkadaşıma nazik daveti için teşekür ediyorum
Malzemeler
4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 paket 200ml krama
1 çay bardağı pudra şekeri
yarım kğ kabak
2 su bardağı şeker
1 su bardağı ceviz
Yapılışı
Önce yumurtaları iyice çırpıyoruz 1 su bardağı şekeri ilave edip çırpmaya devam ediyoruz köpük haline gelene kadar çırpıyoruz unu ve kabartma tozu ,vanilyayıda ekleyip çıpıyoruz yağlı kağıt serilmiş tepsiye döküyoruz ve 200dc fırında pişiriyoruz üzeri kızarmadan pişince hemen alıyoruz

bir bezi ıslatıyoruz nemli bezin üzerine kekimizi alıp ters tarafında kalan yağlı kağıdı çıkarıyoruz
nemli bezle rulo halinde sarıp 15dakika soğumasını bekliyoruz soğuyunca kekimizi tekrar açıyoruz

kabaklarımızı akşamdan 2 su bardağı şeker ilave edip sabaha kadar bekletiyoruz ve sulanan kabaklarımızı tencerede pişirip tamamen suyunu çekene kadar ( teflon tencerede pişirmenizi öneriyorum ) pişirin püre haline getirip soğuyunca cevizi ekleyip karıştırın kekin üzerine önce kabak tatlımızı sonrada kremasını sürüyoruz kremayıda 1 çaybardağı pudra şekeri ekleyip çırpıp önceden hazırlıyoruz.

Ve rulo sarıyoruz üzerini kalan kremayı sürüp kabak ve cevizle süslüyoruz
AFİYET OLSUN

0 yorum:

 
BLOG designed by