30 Mart 2008 Pazar

51.TARİF SEVGİLİ YEMEKDEFTERİ'NDEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
51. TARİF SEVGİLİ YEMEKDEFTERİ YANİhttp://yemekdefterinden.blogspot.com beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık


kimsenin vazgeçemediği şey olsa gerek yaş pasta hele muzlusu krema ile muz mükemmel uyum sağlıyor dedim ya herşey aceleye geldi ama yinede lezzetli bir pasta çıktı ortaya 2 katlı hazır kek tabanı kullandım içine basit muhallebi yapıp ilk kata bolca sürdüm muhallebinin malzemeleri şöyle


-1 yumurta


- 2 kaşık un


-1 kaşık nişasta


-1 bardak süt


-1 çay bardağı şeker


-2 yemek kaşığı margarin


margarini ilk olarak muhallebiyi yapacağım kabta erittim soğuyunca diğer malzemeleri iyice çırpıp ondan sonra ocakta pişirdim ve ilk kata sürüp üzerine 1 bardak süt ve 2 poşet şantiyi iyice çırpıp dolapta 15 dk kadar beklettim ve muhallebinin üzerine sürdüm(hazır şantilerin arkasında yapımı yazıyor)
sonra diğer katı da koyup etrafını kalan şantiyle iyice düzleyip çatalla desen verdim en son muzlarla süsledim enfes oldu

0 yorum:

 
BLOG designed by