20 Mart 2008 Perşembe

17. TARİF SEVGİLİ EMİNE'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
17. TARİF SEVGİLİ EMİNE YANİ http://emineninemekleri.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
Kahveli Seftalili Pasta ve Pasta Yarismasi

Herkesi kocaman kucakliyorum, gecenlerde Aysemin http://ikizlerinannesi-ikizlerinannesi.blogspot.com/ bloguna bakayim derken bu süper günes gibi parliyan pastayi gördüm. O gün bugün aklimdaydi ne zaman yapsam diye. Ve gecmis pazar günü disarida hava sipir sipir yagmur yagiyor bende hadi bakim dedim ve sivadim kollari. Ayrica bu pasta ile Pasta Yarismasina katilmak istiyorum. Sevgili Sevil http://birdemliksohbet.blogspot.com/ pasta yarismasi düzenlemis ve kendisine kolayliklar diliyorum ve kocaman öpüyorum kendisini.......


Malzemeler:
Kek:
125 gr .Un
75 gr .Nisasta
1 paket kabartma Tozu
2 paket vanilya sekeri
100 gr. Pudrasekeri
3 yumurta
150 gr. margarin (oda sicakliginda)
1 tane Badem aromasi
Kremasi:
400 ml Cig krema
2 yemek kasigi seker
2 paket krema sertlestirici
3 tatli kasigi Kahve ( Türk kahvesi veya Granül Kahve)
Üzeri icin:
1 kutu seftali konservesi
bir kac tane Nane yapragi (süslemek icin)
Yapilisi:
Un, nisasta ve kabartma tozunu bir kapta karistirin ve eleyin. Diger bir kapta margarin ve sekeri iyice cirpin sonra yumurtalari tek tek ilave edin. Elenmis unumusu kasik kasik ilave edin ve kalan badem aromasi ve vanilyayida katip hepsini bir birine yedirin. Karisimimisi 26 cm yaglanmis kek kalibiniza dökün ve önceden isitilmis 180° firinimisda pisirin. Pisme süresi yaklasik 30 dakika.
Kremalari, sekeri ve krema sertlestiriciyi mikser yardimiyla cirpin ve daha sonra kahvesinide ilave edip koyulasmis sekil alana kadar devam edin.
Kekimiz soguduktan sonra kremamisi üzerine güzelce yayalim. Seftalilerimisi dilimleyip yine üzerine dizelim ve en son nane yaparaklari ile süsliyelim. Pastamis servise hazir.......Afiyet bal seker olsun !!!!!!!

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

yengecim pastan harika görünüyor,yapılışıda kolay malzemesi de az ellerine ve gönlüne saglık, başarılar diliyorum.izmirden

Anonymous dedi ki...

bi türlü oy kullanmayı yapamadım selamlar izmir"den

Anonymous dedi ki...

nihayet oy kullandım,başarılar.yigenleri öperim.izmir"den

Anonymous dedi ki...

nihayet oy kullandım,başarılar.yigenleri öperim.izmir"den

 
BLOG designed by