19 Mart 2008 Çarşamba

15. TARİF SEVGİLİ SEVİM'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
15. TARİF SEVGİLİ SEVİM YANİ http://www.seviminsayfasi.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık

Gülhan`in Pastasi

Bugün arkadasim Gülhan' in dogum günü,sabah bütün bayanlar toplandik ve cok güzel vakit gecirdik.Bende canim arkadasima süpriz bir dogum günü pastasi hazirladim. Aksamdan pastami hazirlayip, seker hamuru ile süsledim. Gülhan ve orada bulunan arkadaslar pastayi cok begendiler.Burdan tekrar Gülhan'in dogum gününü kutlar, kendine ve cocuklarina daha nice mutlu, huzurlu ve saglikli yillar dilerim.Bu pastanın diger bir özelligi de http://www.birdemliksohbet.blogspot.com/ tarafindan hazirlanan "En Güzel Pasta Yarismasi" etkinligine katilmis olması. Sevil Hanim'a hem kolayliklar diliyorum hem de tesekkür ediyorum bu etkinlik icin.
Malzemeler:
Pandispanya icin:
4 yumurta
4 kücük kahve fincani seker
1 paket vanilin seker
2 yemek kasigi süt
4 kücük kahve fincani un
2 yemek kasigi kakao
1 paket kabartma tozu
kremasi icin:
cremsanti
süt
3 adet mus
1 fincan damla cikolata
süslemesi icin önceden hazirladigim seker hamuru
beyaz seker hamuru
kirmizi seker hamuru
yesil seker hamuru
Yapilisi:
yumurta ve sekeri köpürene kadar cirpiyoruz
diger malzemeleri de ekliyip karistiriyoruz
26 cm capindaki kelepceli kaliba bosaltiyoruz
170 derecede 30-40 dakika pisiriyoruz
cremsantiyi paketin üzerindeki tarife göre hazirliyoruz
pandispanyayi ortadan ikiye kesiyoruz
ilk katina kremayi sürüyoruz -üzeri ve yanlari icin biraz ayiriyoruz
muzlari dilimliyip üzerine yerlestiriyoruz
damla cikolatalari üzerine serpiyoruz
ikinci kat pandispanyayi üzerine yerlestiriyoruz
üzerine ve yanlarina ince tabaka krema sürüyoruz
pastayi beyaz seker hamuru ile kabliyoruz
kirmizi seker hamuru ile kalp ve güler yapip süsliyoruz
yesil seker hamuru ile yapraklar yapip süsliyoruz
sevimin sayfasi

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

sevimcim cok nefis bir pasta yapmis`sin... herzaman gibicok gösterisli.. ve herseysini yiyebilirsin.... yani dekoruna emek verilmis... benim favorim..
Beyaz Melek...

Anonymous dedi ki...

görüntüsü çok güzel, tadıda harika olmalı, ellerinize ve gönlünüze saglık...amasyalı

 
BLOG designed by