19 Mart 2008 Çarşamba

13. TARİF SEVGİLİ HULELA'DAN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
13. TARİF SEVGİLİ HÜLYA YANİ http://hulelayemek.blogcu.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
mayhoşum pasta namı diğer vişneli şarlot


arkadaşlar en güzel pasta yarışması düzenlemişler pastalar çok güzel gidin bir görün bende vişneli mayhoşumla yarışmaya katılmak istedimhem oyunuzu kullanın hem ağzınız tadlansın hemde gözünüz gönlünüz şenlensin elimden gelse hepsini oylayacağım katılan arkadaşların ellerine sağlık sevgili arkadaşımız sevil` e kolaylıklar diliyorum
mayhoşum tadıda görünümüde çok hoş bir pasta bu pastayı sizlerinde beğeneceğini ümit ediyorum pastayı önce rulo pasta olarak pişirdim rulo arasında vişne sosu var.
Malzeme
3 adet yumurta
3 minik fincan un
2 fincan şeker
yarım fincan süt
1 paket kabartma tozu ve vanilya hariç diğer malzemeyi mikserle katılaşıncaya kadar çırpalım en son k tozu ve vanilyayı ekleyelim dikdörtgen fırın tepsisinde pişirip hemen alıp pastamızın üzerine vişneli sosu sürüp bir bez üzerinde rulo yapalım. buzdolabında 1-2 saat bekletelim
vişne sosu malzemesi:
bir kase dondurulmuş vişne
iki yemek kaşığı vişneyi önce blendırda vişnenin çekirdeğini çıkarıp parçalayın bir yemek kaşığı su ve şekeri katıp pişirin ve ılık halde rulo pastanın üzerine sürün
iç malzemesi:
2 poşet şantiy
2 su bardağı soğuk süt
kalan vişneler
şantiyi hazırlayıp buzdolabında bekletin
rulo pastayı dolaptan çıkarıp ince dilimleyin büyük bir kaseyi strec folyo ile kaplayın dilimleri kasenin etrafına dizin kalan dilimlerden birazını parçalayıp şantiye katın boşluğuna doldurun en üst kısmıda rulo pastalarla kapatın kaseniz çok büyük ve rulonuz kapatma işlemine yetmezse bir bisküvi çeşidi yada bir kaç parça keklede kapatma işlemini tamamlayabilirsiniz pastanızın içine çikolata parçalarıda ekleyebilirsiniz ben ekledim çikolata ve vişnenin harika bir uyumu var pastanız buzdolabında 4-5 saat beklerse servise hazırdır benim tercihim bir gün biliyorsunuz bir gün bekleyen pastalar daha diri görünür ve kesimi kolaylaşır bakalım benim mayhoşumu beğenecekmisiniz .

4 yorum:

HÜLYA dedi ki...

pastanız çok gzüel görünüyor. ama sormak istediğim br şey var. 2 yemek kaşığı vişneyi blendıra vuruyoruz peki kalan vişneleri nasıl kullanıyruz ben pek anlamadım .. söylerseniz sevinirim en kısa zamanda deneyeeğim

hulela dedi ki...

kalan vişnelerinde çekirdeğini çıkarıp ortasını doldururken aralarına serpiştiriyoruz

hobigiller dedi ki...

pastaların hepside çok güzel.aslında olay pasta olunca karar vermek çok zor.tüm arkadaşların ellerine sağlık. ama bu vişneli pastanın tarifi ve görüntüsü çok değişik geldi.üstelik vişneyide çok severim.haliyle oyumu buraya kullandım.daha öncede hiç görmediğim bi tarifti.mutlaka denemey çalışıcam.ellerine sağlık.

Yunkabu dedi ki...

Harika bir goruntusu var, ellerine saglik

 
BLOG designed by