12 Mart 2008 Çarşamba

4. TARİF SEVGİLİ MUCİZEM'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
4. TARİF SEVGİLİ MUCİZEM YANİ http://mucizembenibul.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık.

KİVİLİ PASTA VE EN GUZEL PASTA YARIŞMASI


Dostlar en güzel pasta yarışmasını http://birdemliksohbet.blogspot.com/ Sevil arkadaşımız yürütüyor.Ben işlerimin yoğunluğu nedeniyle blogcuda yayınlanmış pasta tarifimle katılıyorum.
Şimdilik bu tarifimi yollasamda daha sonra başka bir pastamla daha katılacağım.
Maksat renk katmak olsun öyle değil mi? dostlar
Malzemeler:
3 sb.un1sb.yoğurt1çb.sıvıyağ2 yumurta1 sb.toz şeker1 pk.kabartma tozu1pk.vanilya1 ad.limon kabuğu rendelenmiş
Kreması için:1 pk.krem şanti1 sb süt
Yapılışı:
Toz şekerle yumurtayı çırptım.Vanilya,un,kabartma tozunu ayrı biryerde karışıtırıp,yumurta veşekeri,yağ,yoğurt ve rendelenmiş limon kabuğunu ekledim.Bu malzemeleri de iyice karıştırdım.Krema için 1 paket krem şantiyi,sütle robotta iyice karıştırıp 15 dakika buzdolabında beklettim.Kek hazır olunca kremayı üstüne sürüp,üzerini kivi ,çilekli jöle parçaları ve kakao ile süsledim.

4 yorum:

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik, kivili pastan harika olmus, yarismada sanada basarilar dilerim, sevgiler...

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

sevilcim ben biraz rahatsızım canım selma biliyor bilgisayarın başında fazla kalamıyorum o yüzden ropörtaj işinden ben affınızı rica ediyorum pasta yarışmasına elimden geldiğince birşeyler hazırlamaya çalışacağım kusuruma bakmayın sevgilerimle

Baharcicegi dedi ki...

canim senin pastada bahari andiriyor beyaz yesil cicekler acmis nefis olmus eline saglik basarilar dilerim

mucizembenibul-Canan dedi ki...

SEVİLCİM MAAŞALAH
PASTA ETKİNLİĞİ ALMIŞ YÜRÜMÜŞ MAAŞALLAH CANIM

CANIM ŞU YANDAKİ EV SAHİBESİ LİSTENİDE GÜNCELLERMİSİN CANIM
20.EVC SAHİBİ OLARAK GÖRÜNEYİM TATLIM
GÖRÜŞMEK ÜZERE KOLAY GELSİN.

 
BLOG designed by