20 Mart 2008 Perşembe

16. TARİF SEVGİLİ NURCAN'DAN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
16. TARİF SEVGİLİ NURCAN YANİ http://yenitadlar.blogcu.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık

DAMALI PASTA

BU KALIBI ALALI COK ZAMAN OLMUSTU FAKAT DENEMEK ANCAK NASIP OLDU HARIKA GORUNUSLU VE LEZZETLI BIR PASTA ORTAYA CIKTI YAPIMI DA OLDUKCA KOLAY...
BU PASTAYLA EN GUZEL PASTA YARISMASINA KATILIYORUM BAKALIM BEGENECEKMISISNIZ DAVETIN ICIN TESEKKUR EDERIM SEVILCIGIM
KOLAYLIKLAR DILERIM....GELELIM PASTAMIZA:))

KEKI ICIN MALZEMELERI:

3-yumurta
1su b.-seker
1su b.-sivi yag
1su b.-soda (maden suyu )
1p.-kabartma tozu
1p.-vanilya
elenmis un
3y.k.-kakao

ISLATMAK ICIN:
250gr.- kayisi receli
2y.k.-limon suyu

KREMASI ICIN MALZEMELER:
200gr.-bitter cikolata
200gr.-.-krema
1y.k.-pudra seker

YAPILISI:
KEK ICIN OLAN MALZEMELERI HEPSINI TEKER TEKER CIRP
HAMURU IKIYE AYIR
BIRTANESINE KAKAO EKLE KARISTIR

BENIM GIBI KALIBINIZ VARSA GOSTERDIGIM SEKILDE HAMURLARI PAYLASTIR VE
TEKER TEKER 170C FIRINDA PISIR
KATLARI ICIN KAYISI RECELINI VE LIMON SUYUNU KUCUK BIR TENCEREDE HAFIF ISIT SUZGECTEN SUZ
HER BIR PARCAN KATINA BU KARISISMDAN SUR VE BIR KATTA KREMA SUR ( BITTER CIKOLATAYI BENMARI USULU ERIT HAFIF ILIYINCA KREMAYLA BIRLIKTE CIRP VE BUZDOLABINA KALDIR )KENARLARINA VE UZERINE CIRPILMIS KREM SANTI SUR VE ARZU ETTIGIN SEKILDE SUSLE
AFIYET OLSUN...

3 yorum:

Anonymous dedi ki...

CANIMCIM COK TESEKKUR EDERIM ARKADASIM
pastamda pek guzel yakismis sayfana:))

kalibi ben Tchibodan almistim
sanirim artik bu marka turkiyede var
sevgiler gonderiyorum canim
kolayliklar dilerim...

www.yenitadlar.blogcu.com

ozguncehobi dedi ki...

Selam oy nasil veriliyor bilmiyorum burdanmi acaba? Ben sana verdim nurcancim harika gozukuyor.

Anonymous dedi ki...

saolun canlarimmm
ancak oy nasil veriliyor bende bilmiyorum ki:((
desteginiz icin cok tesekkurler
sevgiler

www.yenitadlar.blogcu.com

 
BLOG designed by