27 Mart 2008 Perşembe

40. TARİF SEVGİLİ ELİF'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
40. TARİF SEVGİLİ ELİF YANİ http://elifinkahvesi.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
ÇİLEKLİ PASTA

En güzel pasta yarışması için bu güzel çilekli pastayı yaptım.Umarım sizlerde seversiniz.Davet içinhttp://birdemliksohbet.blogspot.com/ arkadaşıma teşekürler.Oylarınızı bekliyorum sevgiler...
PANDİSPANYA İÇİN

5 yumurta+5 kahve fincanı toz şeker

5 kahve fincanı elenmiş un

1 kahve fincanı ince(un gibi)çekilmiş fındık

1 çay kaşığı tarçın

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

KREMA İÇİN

7 kaşık toz şeker

3 yemek kaşığı un

2 yumurta

1 paket vanilya

50 gr margarin

SÜSLEMEK İÇİN

200 gr fındık

15/20 adet çilek

Yarım çay bardağı damla çikolata

YAPILIŞI

İlk olarak pandispanyamız için,şeker ve yumurtaları mikserle 5 dakika çırpalım.Vanila,fındık,tarçın ve kabartma tozunu ekliyelim.Elenmiş unnuda ekleyip pürüzsüz bir hamur elde edene kadar çırpalım.Hamuru yuvarlak şekilli,yağlanmış bir kalıpa dökelim.Önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında 40 dakika pişirelim.Kreması için bir tencerede şeker,yumurta ve unu kısık ateşte sürekli karıştırarak pişirelim altını kapatmadan vanilya ve margarini ekleyim soğumaya bırakalım.Pastabanı ortadan ikiye bölelim,şekerli su ile ıslatalım.Kremamızın yarısını sürelim üzerine ikiye kestiğimiz çilekleri koyalım,fındık ve damla çikolatalarıda ekliyelim diğer parçayı üzerine kapatıp kalan kremamızı bir spatula ile üzerine sürelim.Kenarlarını ve üzerini çekilmiş fındıkla süslüyelim.Ben 200gr bitter çikolatayı eritip pastanın üzerine döktüm 3 adet çileği çikolataya batırdım böylece daha güzel bir görüntü oldu.Afiyet olsun sevgiler...

3 yorum:

nagiş dedi ki...

canım benim pastan süpppper gözüküyor.bayılırım çilekli pastaya .en kısa zamanda bu tarifi yapıcam,acayip özendim valla.ellerine sağlık canım,sevgiler sana...

Anonymous dedi ki...

süper bir pasta, hafif ve mükemmel denedim herkese tavsiye ederim. sevgi ile nice tatlı pastalara..

Anonymous dedi ki...

Canım
Ellerine sağlık harika olmuş.Başarılar sevgiler...

 
BLOG designed by