15 Mart 2008 Cumartesi

9. TARİF SEVGİLİ KARABİBER'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
9. TARİF SEVGİLİ KARABİBER YANİ http://karabiberinmutfagi.blogcu.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
PALYONÇO PASTA




ilk defa seker hamurunu denedim ve oglumun dogum günü icin palyaco pastasini yaptim veee http://birdemliksohbet.blogspot.com/ düzenledigi en güzel pasta yarismasi na bende palyaco pastamla katiliyorum umarim begenirsiniz herkese sevgiler arkadasim sanada kolay gelsin...haa unutmadan ne yazikki pastami tek cekemedim yani acikcasi unuttum aklima geldigindede pastamin malesef birtek burnu kalmisti...:(


PANDİSPANYA İÇİN MALZEMELER.
4 yumurta
1 subardağı tepeleme un
1 su bardağı tepeleme şeker
1 kabartma tozu
1vanilya
yarım çaybardağı su
1 çimdik tuz



YAPILIŞI:
Yumurtaların beyazlarına 1 çimdik tuz atıp 2 dk çırpın.sonra şekeri ve vanilyayı ekleyip şeker eriyene kadar çırpın...Beyazlar köpük köpük olsun.Yumurta sarılarını da ekledikten sonra 3 dk daha çırpın ve. elenmiş unu,kabartma tozunu ve suyu ekleyip kaşıkla un kaybolana kadar karıştırın.Çok çırpmayın ki sulanmasın.
Yağlanmış kalıbınıza döküp 30-35dk pişirin.Pişen kekiniz soğuduktan sonra tırtıklı bir ekmek bıçağıyla 2 ye bölün.
KREMASI:
1 paket vanilyalı krem ole
1 paket kremşantiyi 2.5 subardağı soğuk sütle çırıpıp bi krema hazırlayın...Kekinizi 1 bardak sütle ile ıslatın..
kekin arasina ve üstüne kremayi sürüp aralarina istediginiz bir meyveyi koyup DOLABA ALIN KEKİNİZİ
daha sonra seker hamuruyla istediniz gibi süsleyin ....ben cok ugrastim ama palyaco pastasini en sonunda yapabildim yada ben öyle mi saniyorum neee artik siz karar verin:)))
AFIYET BAL SEKER OLSUN...

2 yorum:

karabiberinmutfagi dedi ki...

canim ben seker hamurunu buzamana kadar www.backfun.de adresinden siparis yapiyordum ama artik kendim yapiyorum tarifi yine internetten aldim .....canim öpüldün

karabiberinmutfagi.blogcu dedi ki...

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

 
BLOG designed by