27 Mart 2008 Perşembe

42. TARİF SEVGİLİ FATOŞ 'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
42. TARİF SEVGİLİ FATOŞ YANİ http://gelincigindunyasi.blogcu.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
NİŞASTALI PASTA

SEVGİLİ BİR DEMLİK SOHBETİN EN GÜZEL PASTA YARIŞMASINA KATILMAM İÇİM YAPMIŞ OLDUĞU NAZİK DAVETE TEŞEKKÜR EDİYORUM.

bu davet üzerine büyük bir keyifle mutfağa gittip başladım pastanın yapımına her şey yolunda gidiyor derken; fırın ısısından kaynaklanan bir problemden dolayı pandispanya mükemmel kabarmışken birden çöktü tabi benim moralimde pandispanya ile birlikte çöktü ne yapmalıyım birdahamı denemeliyim yarışmaya katılacaktım diye düşündüm ama o moral bozukluğu ile üst üste yapamayacağımı anladım ve yarışma fikrinden vazgeçip pastayı gelişi güzel süsledim, bu durumu sevgili birdemliksohbet sevil hanıma anlattım katılamayacağımı söyledim.Sağolsun oda bana, başından geçenleri bana anlattığın gibi anlat sonuçta oyu ben değil arkadaşların verecek deyince bende katılmaya karar verdim,

TABİ BU GÖRÜNTÜYLE KAZANMA ŞANSIMIN OLMADIĞINI BİLİYORUM AMA MAKSAT PAYLAŞMAK. TADININ GÖRÜNTÜSÜNDEN DAHA GÜZEL OLDUĞUNA EMİN OLABİLİRSİNİZ

Sevgili arkadaşlarım ve ziyaretçilerim şimdi sıra sizde beni yalnız bırakmayın 1 inci olmak gibi bir iddiam yok tabiki ama iyi bir derece alırsam sevinirim en azından mutfaktaki o kabus dolu dakikaları biraz olsun unutabilirim hadi dostlar OYLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLER GELİNCİK







MALZEMELER

3 yumurta

1 su bardağı toz şeker

1 çay bardağı sıvı yağ

1 buçuk su bardağı buğday nişastası

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

SÜSLEMEK İÇİN

1 paket kakaolu krem şanti

1 paket vanilyalı krem şanti

damla çikolata

YAPILIŞI

Şeker ve yumurtalar 15 dakika mikserle çırpılır,Diğer malzemeler teker teker eklenerek karıştırılır.26 cm çapında yağlanıp unlanmış bir kalıba yayılır ve 150 derece ısıtılmış fırına verilir.

HEKESİN FIRIN ISISI FARKLIDIR EĞER ISISI YÜKSEK OLAN VARSA DAHA DÜŞÜK DERECEDE PİŞİREBİLİR.

İsteğe göre süsleme yapılır

0 yorum:

 
BLOG designed by