14 Mart 2008 Cuma

7. TARİF SEVGİLİ KESKINLI'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
7. TARİF SEVGİLİ KESKİNLİ YANİ http://keskinlininmutfagi.blogcu.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık.


FINDIKLI YAS PASTA VE YARISMA (NUSS TORTE)


Herkese hayirli cumalar
Öncelikle babam ve annem icin yazdiklariniz icin hepinize cok tesekkür ederim
Rabbim cümlemizin annesine ve babasina uzun ömür versin
Aramizdan ayrilanlarinda mekanini cennet eylesin INSALLAH
Biliyorum bu ara cok ihmal ediyorum bloglarimi ama haftasonu rahatliycam
insallah ve daha cok tarif ekleyecegim lafi fazla uzatmadan gecelim
babam icin yaptigim pasta'nin TARIFINE


Az daha unutuyordum ayrica bu pasta ile pasta yarismasina katiliyorumsevgili SEVIL ve bir demlik sohbet pasta yarismasi düzenliyorkazanan bir demlik cay saattlerinde ev sahibi olacak ben oldum sadece katiliyorumama hadi sizler durmayin ve katilin buraya tiklayin

PANDISPANYASI ICIN LÜTFEN BURAYA TIKLAYIN
KREMASI:* 4 tane krema (SCHLAGSAHNE)* 4 tane krema sertlestirici (SAHNESTEIF)* 4 yemek kasigi seker



ARA KATLARI ICIN :Cok ince cekilmis toz finik ayrica süslemek icinde lazimSekerli su veya meyve suyu



ÜZERI ICINDE :FINDIKYAPILISI:



* Pandispanya yapilisi icin tekrar tiklayin



* Pandispanyayai 2 veya 3 kesin ben 3 keserim hep



* Kremayi sertestirici ve sekerle iyice cirpin



* Pandispanyayi sekerli su ile az islatin



* Ilk parcayi alin kremadan sürün ister az ister cok ne kadar isterseniz







* Sonra toz findik serpistirin tüm katlar icin ayni islemi yapin


* En son her yerine kramadan esit miktarda sürün ve kaplayin





* Süslemede her zaman oldugu ve söyledigim gibi serbestsiniz
O GÜZEL YORUMLARINIZ ICIN COK TESEKKÜRLER BENI HIC YALNIZ BIRAKMIYORSUNUZ HERKESE SEVGILER

4 yorum:

pinarabdullah dedi ki...

Blog adına bakmadan önce pastaya bakacaksın orada yapanın imzasını göreceksin. Bu da Ayşeciğimin imzasını taşıyan bir pasta. Çok güzel. Ellerine sağlık. Güzel bir etkinlik. Hadi bakalım. Hayırlısı olsun. Gönlümüz seninle.

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım ellerine sağlık

karabiberinmutfagi dedi ki...

eger kabul edersen canim bende etkinligine katilmak isterim tarifimi ben yayinladim alirsan sevinirim bana geri dönersen sevinirim sevgiler...
www.karabiberinmutfagi.blogcu.com

ozguncehobi dedi ki...

Yorumumu goremedim tekrar yazayim dedim nazik davetiniz icin tesekkur ederim sizede kolayliklar dilerim etkinlik icin..Pastam sizi bekliyor:)

 
BLOG designed by