26 Mart 2008 Çarşamba

39. TARİF SEVGİLİ ZUHAL'DAN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
39. TARİF SEVGİLİ ZUHAL YANİ http://zuhalkoglu.blogcu.com beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
ALMAN PASTASI


Arkadaşım''birdemliksohpet'' pasta yarışmasına benide davet ettiği için teşekkür ederim.Bende Alman pastamla yarışmaya katılıyorum.Haydi canım arkadaşlarım sizleri bana oy vermeye davet ediyorum:)))Duyan duymayanlara,gören görmeyenlere söylesin!Sizleri seviyorum.sevgilerrrrrrrr....

Hazırlanışı:

2 yumurta

1 çay bardağı yoğurt

1 çay bardağı şeker

1 paket kabartmatozu

100gr.margarin(erimiş)

3 çay bardağı un

2 adet muz

Pudra şekeri

Kreması:

2 su bardağı süt

2,5 yemek kaşığı un

5 yemek kaşığı şeker

1 çay kaşığı vanilya

Hazırlanışı:

1.Önce margarini eritin.Yumurta ve şekeri çırp.Yağ ve sütüde katıp tekrar çırpın.

2.Un ve kabartmatozunu çırptığın karışıma ilave edip tekrar çırpın.

3.Yağlanmış kaba döküp 160 derecede pişirin.

4.Süt,un,şekeri çırpıp muhallebi kıvamına getirin.Pişmeye yakın vanilyayıda katın.

5.Pişmiş olan keki yandan kesin.İki parça elde edin.Ortasına soğumuş olan kremayı dökün.Kremayı yaydıktan sonra muz dilimlerini sıralayın.

6.Kekin diğer parçasını kremalı muzun üzerine koyun.En son her yanına pudra şekeri serpiştirin.

5 yorum:

Anonymous dedi ki...

zuhalim oyumu kullandim bol sanslar dilerim gerçekten oy kullanmaya deger olmus

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

murat dedi ki...

gerçekten özenilmiş ben biliyorum harikada bir tadı var...ellerine sağlık çok özledim görüntüsü bile yetti.cok sağol,

murat dedi ki...

gerçekten özenilmiş ben biliyorum harikada bir tadı var...ellerine sağlık çok özledim görüntüsü bile yetti.cok sağol,

www.zeytintanesi.com dedi ki...

Arkadaşım pastan nefis, ben de tarifini aldım. Bende yapacağım. kolay gelsin, bol şans.

rana dedi ki...

bitanem oyumu kullandım başarılar dilerim zuhalcim ellerine sağlık.

 
BLOG designed by