21 Mart 2008 Cuma

BİLİN BUGUN KİMİN DOGUM GÜNÜ.....selmahlc nice yıllara


bugun sevgili Porselendemlik Etkinliğinin Müdüresi SELMAHLC ablacımın dogum gonu ben de burdan DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ABLAM demek istedim. İyiki seni tanıdım ablam
************************************************************************
SANA
Dilerim bahar ayaklarına serilsin Gözlerinde yıldızlar parlasın Ilık esen bir rüzgâr Sana sevgimi fısıldasın
Dilerim çiçekler en tatlı renkleriyle Evren tüm güzellikleriyle Ufuklar koyulaşan pembeliğiyle Sana mutluluklar versin.

DAHA NİCE YILLARA ABLACIMMM...
***************************************

7 yorum:

Anonymous dedi ki...

hallo sevim dein kuchen super aus ,du bist die beste .

HÜLYA dedi ki...

nice mutlu yıllara..

Aynur dedi ki...

katilayim yarismaya ama hangi pastamla katilmaliyim.hem seker hamurlu kremali farkediyomu:) cunku sey cok guzel pastalar yapanlar var onlarla ayni katagoride yarismak istemem yani bile bile :)

Aynur dedi ki...

hem buraya daha once resismleri eklenmis olan pastalar daha cok oy almis olmazmi ? haksizlik olmazmi

disal dedi ki...

canım öncelikle selmahlc arkadaşımın doğum gününü kutluyorum...

vede yarışmaya katılmayı çok istiyorum..inş en kısa zamanda güzel bir pasta yapıp katılırım....

çok öpüyorum seni....

ozguncehobi dedi ki...

Canim pastam hazir seni bekliyor mesaj cekmistim ama gormedin sanirim,...

cumbada dedi ki...

Öncelikle Selma'nın doğumgününü kutlarım...Sonra nazik ziyaretin ve davetine teşekkür ederim..Ancak şu blog sayfalarında okadar güzel pastalar yapanlar var ki ben asla onlarla yarışamam.Hem artık yaşımız nedeni ile evde böyle hamur işleri yapmıyoruz ama senin sayfanı izleyeceğim... Katılan herkese başarılar dilerim...

 
BLOG designed by