22 Mart 2008 Cumartesi

23. TARİF SEVGİLİ PERVİN'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
23. TARİF SEVGİLİ
PERVİN YANİ http://tahtakasik.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.
Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık

VİŞNELİ PASTA (EN GÜZEL PASTA YARIŞMASI)
Sevgili arkadaşım Sevil http://birdemliksohbet.blogspot.com/ düzenlemiş olduğu en güzel pasta yarışmasına beni de davet etmiş. Ben de bu etkinliğe uzun süreden beri yayınlamak istediğim fakat vakit bulamayıp yayınlayamadığım kızımın 14 şubatta yapmış olduğu pastayla katılıyorum. Arkadaşım Sevil'e daveti için teşekkür ederim; kolay gelsin.
Malzemeler:
-1 tane çift katlı hazır pasta keki
-1 kutu dondurulmuş vişne
-1 paket pasta kreması
-1 paket kremşanti
-1 çay bardağı damla çikolata
-80 gr. sütlü çikolata
-Yarım çay bardağı süt
-Yarım çay bardağı vişne suyu
Yapılışı:
Sütle vişne suyu karıştırılıp kekin iki katı da ıslatılır. Pasta kreması kutunun üzerindeki talimata göre hazırlanır. Kekin alt katına pasta kreması sürülür. Daha sonra vişneler dizilip damla çikolatalar serpiştirilir. İkinci kek üstüne kapatılıp üzerine ve etrafına tekrar krema sürülür. Vişneler dizilir. Kenarları rendelenmiş çikolatayla, üzeri de kremşantiyle süslenir.

0 yorum:

 
BLOG designed by