27 Mart 2008 Perşembe

43. TARİF SEVGİLİ SAİDE 'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
43. TARİF SEVGİLİ SAİDE YANİ http://pembepastaevi.blogcu.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
KELEBEK PASTA

bu pasta ile www.birdemliksohbet.blogspot.com'un hazırladığı yarışmaya katılıyorum ve siz arkadaşlarımdan bana oy vermenizi bekliyorum

arkadaşlar oylarınızı bekliyorum www.birdemliksohbet.blogspot.com

malzemeler:

4 yumurta

4 fincan un

4 fincan şeker

1,5 fincan su

kabartma tozu ve vanilya

ara kreması için:

3 su bardağı süt

2 yemek kaşığı mısır nişastası

1 yemek kaşığı un

2 yemek kaşığı kakao

1 yemek kaşığı margarin

1 su bardağı şeker

üst krema için: 2 veya 3 poşet kremşanti

süslemek için: 2 paket bonibon ve jelibon

yapılışı:
kek hamurunu hazırlıyoruz orta boy tepsiye döküyoruz. 180 derecede pişiriyoruz. sonra kremayı tencerede kısık ateşte pişirip soğumaya bırakıyoruz. sonra krem şantiyi çırpıyoruz. kek soğuyunca eşit şekilde ortadan 2' ye kesiyoruz sonra kekin yuvarlak yeri içe gelicek şekilde çeviriyoruz alt tarafını üçgen biçimde kesiyoruz sonra çnce arsına sonra üstüne krema sürüp süslüyoruz afiyet olsun.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

ben bu kelebek pastasini bir once bir yerde yemistim gorunutusude cok hosuma gitmistim ama gelki nasil yapildini soramadim utandim cekindim yani cok hos olmus yakinda kizimin yas gunu denemek isterim gorunce ooh dedim buldum diye sevinmistim sizde oyle guzel anlatmisinizki yani 6 satirda bitirmisiniz pastanin tarifini yani napalim artik
selamlar Rana

 
BLOG designed by