21 Mart 2008 Cuma

20. TARİF SEVGİLİ ÖZLEM'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
20. TARİF SEVGİLİ ÖZLEM YANİ http://lezzetgemisi.blogspot.com/beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.
Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
KELEBEK PASTA

EVET, SIRA GELDİ DOĞUMGÜNÜ MENÜSÜNDEKİ MAMALARIN TARİFİNE... :)) DOĞUMGÜNÜ DENİNCE İLK AKLA GELEN, DOĞUMGÜNÜ PASTASI OLDUĞUNDAN, KELEBEK PASTANIN TARİFİYLE BAŞLIYORUM. GERÇİ PEK BİR ZAHMETİ YOK. EVİN TEMİZLİĞİ, PARTİ SALONUNUN SÜSLENMESİ, DİĞER YİYECEKLERİN HAZIRLIĞI VS. VS. UZUN ZAMAN ALACAĞI İÇİN PASTA MALZEMELERİNİ TAMAMEN HAZIR KULLANDIM. AMA HAFİF, LEZZETLİ VE GÖRÜNTÜ İTİBARİYLE ÇOK HOŞ BİR PASTA OLDU. DAHA BİR AY ÖNCESİNDEN KIZIM BU PASTANIN SİPARİŞİNİ VERDİ BANA. :)) ONU SEVİNDİRMENİN MUTLULUĞU ANLATILAMAZ. NEYSE GELELİM TARİFE...
MALZEMELER:
1 adet kakaolu hazır pasta keki
1 paket çikolatalı pasta kreması
1 küçük kutu çilekli süt
1 paket çilekli krem şanti
süslemek için renkli draje çikolatalar
YAPILIŞI:
Pasta kekini tam ortadan ikiye bölün. Yuvarlak kısımları yanyana gelecek şekilde yerleştirin. Düz kısımlarından küçük üçgenler kesip çıkarın. (Kanatlarının şeklini tam verebilmek için) Kekin her bir parçasını çilekli süt ile ıslatın. Kutunun üzerindeki tarife göre pasta kremasını hazırlayıp ara katına sürün. Üzerini süslemek için 2-3 kaşık kadar ayırabilirsiniz. Çilekli krem şantiyi de 1 bardak soğuk sütle çırpıp pastanızı tamamen kaplayın. Renkli drajelerle kanatlarının etrafını süsleyin. Ayırdığınız çikolatalı kremayı sıkma torbasına koyup çocuğunuzun ismini yazabilir, veya başka şekilde süsleyebilirsiniz. Yapması zevkli, yemesi daha bir zevkli pembe kelebek pastamız hazır... AFİYET OLSUN...

2 yorum:

AYCA dedi ki...

Harika bir pasta sanki sanat eseri gibi olmuş...:)) şimdi olsada tadına baksam hiç fena olmazdı hani...:)))
Yapan arkadaşın ellerine sağlık....

tugce dedi ki...

Bende bayıldım bu pastaya...enfes doğrusu...ellerinize sağlık...

 
BLOG designed by