28 Mart 2008 Cuma

46. TARİF SEVGİLİ BEYZA 'DAN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
46. TARİF SEVGİLİ BEYZA YANİ http://gulpinari.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık

http://birdemliksohbet.blogspot.com
gelelim pastanın tarifine yine acemi oldugum için yanlış yaptım önce pastalar yayınlanıyor sonra tarif ama beni idare edersiniz artık
malzemeler
200 gr margarin
1 bardak un
4 bardak süt
1 bardak şeker
20 adet bebe bisküvisi
1 adet muz
ÜZERİ İÇİN
cikolata sosu hazır bonibon

YAPILISI
mar.tencerede eritip içine unu katıyoruz bir iki karıstırıp süt ve şekeri ekliyoruz muhallebi kıvamına gelince ocaktan alıyoruz içine muzu parcalayıp mıkserle biraz çırpıyoruz daha sonra iri ufaladığımız bisküvileri katıyoruz bir kalıba döküp bir gece buzdolabında bekletiyoruz ertesi gün kalıptan cıkarıp üzerine çikolata sosunu arkasındaki tarife göre yapıp döküyoruz sonra bonibonları yerleştiriyoruz

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

cok güzel gözüküyorrrrrr

gülpınarı57 dedi ki...

mesajda bir sey denemek için yazdım canım byy

gülpınarı57 dedi ki...

ben mesal yazınca gülpınarı57 dediki diye geliyor ya gülpınarının üzerine gelince blogum acılıyomu diye baktım

Anonymous dedi ki...

cokk güzll gozukuyorr rengareng olee cokk manyaq yha super tam bı cocuk pastasıı !!!!

 
BLOG designed by