29 Mart 2008 Cumartesi

49. TARİF SEVGİLİ DİLEK'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
49. TARİF SEVGİLİ DİLEK YANİ http://www.dilekkmutfakta.blogspot.com beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık


www.birdemliksohbet.blogspot.com tarafından hazırlanan EN GÜZEL PASTA yarışmasına şarlot pastamla katılıyorum.Kolay gelsin arkadaşım..

MALZEMELER:
1 paket peki rulo kek1
kilo süt
3 fincan un
4 fincan şeker
yarım paket margarin
1-2 diş damla sakızı
YAPILIŞI:
yarım paket margarin eritilip 3 fincan un hafif kavrulur,çırpma teliyle sürekli karıştırılarak süt ve şeker ilave edilir,damla sakızı dövülüp konur kaynamaya başladıktan 5 dk kadar sonra kapatılıp 10 dakika miksere tutulur.Peki rulo kek (ben çilekli olanından kullandım)dilimlenir, yuvarlak bir cam kaseye streç yayılır dilimlenen kekler alttan üste doğru sıkıştırılarak dizilir,yapılan muhallebi dökülüp streçle sarılıp 1 gece dolapta bekletilir.Servis yapılacağı zaman streç yardımıyla ters çevrilerek servis tabağına alınır..

1 yorum:

yasaminkiyisindan dedi ki...

Selam canım.Tarif hazır alabilirsin..iyi akşamlar..

 
BLOG designed by