18 Mart 2008 Salı

12. TARİF SEVGİLİ HÜLYA'DAN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
12. TARİF SEVGİLİ HÜLYA YANİ http://buramburam.blogspot.com beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.
Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
DAMLA ÇİKOLATALI YAŞ PASTA

Bu pastayı kızımın doğum gününde yapmıştım ve çok beğenilmişti üzerindeki damla çikolatalarla değişik bir görüntü elde etmiştik . Çikolata ve muzu bir arada sevenler için ideal bir pasta. Çikolataların yerleştirilmesi tamamen hazalın eseri.Pastamı ben süsleyecem dedi bende izin verdim. Kenarlarındaki çikolatalı krem şantileride o sürdü bende yardım ettim tabi.. Kimi kızımlarında ekleme var oraları yan yaptığı için ben sonradan düzelltim .Ama kendi pastasını yaptığı için pek bi mesut oldu yavrum...
Malzemeler :
5 yumurta
5 fincan şeker (kahve fincanı)
5 fincan un
1 vanilya
1 kabartma tozu
Ara Kreması İçin
2 poşet krem şanti
1 bardak süt
İçine
2 adet muz
5-6 adet kivi
Üstüne
1 bardak damla çikolata
1 poşet kakaolu krem şanti
1/2 bardak süt
Yumurta ve şeker köpürene dek iyice çırpılır . Sonra vanilya ,elenmiş un ve kabartma tozu eklenerek iyice çırpılır ve yağlanmış tepsiye dökülerek önceden ısıtılmış 180 c fırına verilir. Fırından çıkarıp soğuması beklenir. Soğuyan kek 2 veya 3 parçaya bölünür. Kekler 1 bardak sütle ıslatılır.
Daha sonra bir kenarda 2 poşet krem şanti ve 1 bardak sütle hazırladığımız krem şantimizin yarısı kekimizin ortasına sürülür.( diğer yarısı üst katın dolgusu için gerekli) Sürülen krem şantinin üzerine dilim dilim kestiğimiz muzlar ve kiviler yerleştirilerek 2 kat kekimiz kapatılır. Kapatılan kekin üzerine kalan krem şanti sürülür ve üzerine 1 paket kakaolu krem şanti ve 1/2 bardak sütle hazırladığımız sos ile istenen süsleme yapılır ve orta kısmına damla çikolatalar serpilerek pastamız hazır hale getirilir. Bundan sonra sadece afiyetle yemek kalıyor ve eminim ki bunu seve seve yapacaksınız.

16 yorum:

Anonymous dedi ki...

bu pastanın görüntüsünden güzel olduğunu tahmin ediyorum. damak tadıma uygun bu pastayı beğeniyorum.yapan kişinin ellerine sağlık.görüntüsüde çok güzel ayrıca.

Anonymous dedi ki...

hülya hanım pastanız görüntüsü ve tahmin ediyorum tadı da güzeldir.oooffff keşke hemen tadına bakabilseydim.:)))

sevimin sayfasi dedi ki...

canim tarifim sayfamda hazir yayinladim, gelip ala bilirsin
kolay gelsin öpüyorum

www.seviminsayfasi.blogspot.com

Anonymous dedi ki...

çok güzel bir tarif gibi görünüor çok teşekkürler

Berno� dedi ki...

oy oyy H�lyacan, demek yar�malara da kat�l�rm�s�n. Senin bir �ekilde farkedilece�inden emindik zaten :)

Bu pasta bence de s�per �zellikle s�sleme konusu Hazal'a ait olunca daha da bir lezzetli olmu�tur :P

Oyumu kulland�m can�mc�m,yar�mada ba�ar�lar.. Kocaman �pt�m :))

Anonymous dedi ki...

Güzel görünüyor, ama ne demişler atalar :) Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca... Yiyemedikten sora demi :)

Neyse inş. kazanırsınız....

Ahhmet DUMAN KAYSERİ

Anonymous dedi ki...

can�m benim ellerine sa�l�k

g�r�nt�s� g�zel hele tad�n� d�nemiyorum

o minik ellerle beraber,sevgi dolu y�re�inle haz�rlad�n�n i�in

tebriklerh�lyac�m

moonlight

HÜLYA dedi ki...

teşekkürler dostlar. desteğinize ve sevgi dolu sözlerinize ayrıca teşekkürler..

evet süsleme işi kızıma iat bende sırf o yüzden bu pastayla katıldım yarışmaya.. hazalada söyledim pek bi mesut oldu yavrum

Anonymous dedi ki...

Yine muhteşem, hamaratlı, yüreği büyük kardeşimizden yine muhteşem bir pasta. Muhteşemsiniz. Elin, beynin, yüreğin dert görmesin. Başarılar diliyorum.

Muku

yakamoz dedi ki...

demek benim hamarat bacım işi büyütmüş yarışmalarada katılır olmuş.. ama bu pastanın büyük kısmını hazal yaptı kazanırsan inşallah birincilik onun :)))))) böyle güzel pastaya oy verilmezmi bee pehhhh :)))

Özgül dedi ki...

Ablacım pasta muhteşem görünüyor sende muhteşemsin,ben senin adını mutfakların sultanı koydum marifetli ablam benim ,hakkını yiyemem senin tariflerin sayesinde mutfak kültürüm zenginleşti,oyumu kullandım ablacım başarılar diliyorum,çook öpüyorum seni seviyorumm

Anonymous dedi ki...

çok güzel duruyor

İşte bu pasta şahane:) dedi ki...

Hünerli hatun başka oluyor tabi...Harika görünüyor gerçekten.Ellerinize sağlık Hülya ablacım.
Ayrıcana başarılar diliyorum :)

NuR

Özgüll dedi ki...

Ablacım yarışmayı büyük bir heyecanla takip ediyorum sonuna kadar yanındayız seni seviyorum ablam,öptüm

HÜLYA dedi ki...

oooy canlarım teşekkürler .. valla bu destek varken birinci olmam bile önemli değil .. yeyim sizi beeen... sizi seviyorum ve çoook öpüyorum canlar

Özgül dedi ki...

Ablacım ara ara sonunda buldum sayfayı iki gündür bişeyler oldu kaybetmiştim,yarışmanın sonucunu büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum,kocaman öpüyorum.Muuuckk

 
BLOG designed by