21 Ocak 2009 Çarşamba

SABLE KURABİYESİ


PORSELEN DEMLİKTE 34. HAFTA
128. TARİF ADI: SABLE KURABİYESİ
GÖNDEREN: http://cesniihobby.blogcu.com/
4,5 su bardağı un
250 gr oda sıcaklığında bekletilmiş margarin
1 su bardağı pudra şekeri
3 yumurta
1 paket vanilya
1 su bardağı iri kıyılmış fındık
Yapılışını da anlatıvereyim hemencecik

Unu eledim bir kaba.Ortasına margarini,pudra şekerini,yumurtaları vanilyayı,fındık içlerini kattım.Başladım iyice yoğurmaya.Birbiri ile özleşince yoğurmayı bıraktım.Çünkü fazla yoğurmamak gerekiyor. Hamurdan küçük parçalar alarak yuvarladım.Sonra pişirme kağıdı serilmiş tepsiye yuvarlak parçaları dizdim. Önceden ısıtılmış fırında ( 180 derecelik ) pişiriyoruz.Fırından çıkınca sıcakken pudra şekerini ekliyorum ve servis için tabaklara yerleştiriyorum.Afiyet olsun.

0 yorum:

 
BLOG designed by