14 Ocak 2009 Çarşamba

ACI BDEM KURABİYESİ TADINDA FINDIKLI BİSCOTTİ..


PORSELEN DEMLİKTE 34. HAFTA
62 .TARİF ADI:.ACI BDEM KURABİYESİ TADINDA FINDIKLI BİSCOTTİ..
GÖNDEREN:.. http://sevilaltunel.blogspot.com
Bu tarifi aldığımda eşimin kolesterolüne ve oğluşların zeka gelişimine çok iyi katkıda bulunur demiştim.
tabi daha denememiş ve tadına bakmamıştım:))
fırından çıkarıp soğumasını bile beklemeden tadına baktım:))
mmmhahh:))aman Allahım!!
bu ne tadına doyulmaz birşey.....
dedim ne eşim ne oğluşlar aklıma gelmedi:)
yine neredeyse daha soğumadan hepsini götürüyordum:))
inanın bunca yıllık gurmeyim (!):))
ben böyle bir lezzet yakalamadım.. acı bademmi desem..
çıtır çerezmi desem..
bunların tadı anlatılmaz yenir-yaşanır arkadaşlar..:))
üstelik içerisinde yağ yok..un yok..
lütfen deneyin lütfennnnnnnnnnnn:))))

FINDIKLI BİSCOTTİ:
1 yumurta akı
1 çimdik tuz
1 ç.b. toz şeker
3 ç.b. rondoda çekilmiş fındık kırığı
1 tatlı kaşığı (silme) toz zencefil
üzerine :damla çikolata
YAPILIŞI: yumurta akı ile bir çimdik tuz 10 dk mikserle kar halini alıncaya dek çırpılır.diğer malzemeler eklenir kaşıkla karıştırılır.yağlı kağıt serilmiş tepsiye 1'er kaşık eklenir.damla çikolata ile süslenir.175 derecede 10 dakika hafif sararıncaya dek pişirilir.kimselere gösterilmeden afiyetle yenir:)) AFİYET OLSUN
yazan :Sevil Altunel


http://sevilaltunel.blogspot.com/

0 yorum:

 
BLOG designed by