20 Ocak 2009 Salı

İNCİR PASTASI


PORSELEN DEMLİKTE 34. HAFTA
80.TARİF ADI: İNCİR PASTASI
GÖNDEREN: http://hayriye73.blogcu.com/ /
Benim yaptığım şöyle:
10 adet kuru inciri ılık suda 1 saat kadar beklettim ve yumuşayınca ince ince doğradım.2 adet yumurtayı 1,5 sb. şekerle çırptım daha sonra içine incirleri ve 1 sb. iri dövülmüş cevizleri attım. Daha sonra un, 1 vanilya ve 1 k.tozunu ilave ettim. Koyu kıvamlı bir harç oluyor. Yağlamış olduğum kare borcama döktüm. Önceden 170 dereceye ayarlı fırında kızarıncaya kadar pişirdim. Kek pişerken 1 paket Dr. Oetker vanilyalı pudingi 3 sb. süt ile pişirdim ve soğuyan pudinge 1 poşet krem şanti ilave ettim ve blendırla karıştırdım. Soğuyan kekin üzerine döktüm ve keki dilimledim. Üzerini süsledim. 1 gece buzdolabında beklettim. Çok nefisti....

Afiyet olsun.....

0 yorum:

 
BLOG designed by