27 Ocak 2009 Salı

CEVİZLİ YAŞ PASTA


PORSELEN DEMLİKTE 34. HAFTA
188.TARİF ADI: CEVİZLİ YAŞ PASTA
GÖNDEREN: http://bilmiyorumbilmiyorum.blogcu.com/
Malzemeler:
Pandispanyası için:
4 yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı un
1 su bardağı nişasta
5 gr.lık kabartma tozu
Kreması (muhallebisi) için:
3,5 su bardağı süt
4 çorba kaşığı şeker
6 çorba kaşığı un
(Ben bu muhallebi malzemelerini yarıya indirip yarım paket çilekli puding ve 2 su bardağı süt ilave ettim)
Ve en son vanilya. Bu malzemeleri ocakta pişirdim ve soğumaya bıraktım..
Ceviz ve krem şanti

Yapılışı:
Önce yumurtaları daha sonrada şekeri mikserle güzelce çırptım.sonra un,nişasta ve kabartma tozunu eleyerek ilave ettim ve tahta kaşıkla karıştırdım.Pandispanya hamurunu yağladığım tepsiye döktüm,fırına verdim ve pişirdim.Biraz dinlendikten sonra ikiye böldüm.ve kekin kenarlarını sütle az ıslattım..Arasına hazırladığım,muhallebiyi koydum ve üzerine iri ceviz parçaları serptim.
En son olarak da kremşanti ve şeker boncukları ile süsledim..Afiyet olsun..

0 yorum:

 
BLOG designed by