12 Ocak 2009 Pazartesi

BALKABAKLI PASTA


PORSELEN DEMLİKTE 34. HAFTA
4 .TARİF ADI: BALKABAKLI PASTA
GÖNDEREN: http://susamcorekotu.blogcu.com/ /
BALKABAKLI PASTA
Kabak tatlısından artan 1 küçük kase kadar kabak bisküvi ilavesi ile yine bir kabaklı pasta yapmama sebep oldu,misafirlerimi de ağırladım.
1 adet pastaban,
1 kase kabak tatlısı,
Yarım paket pötibör bisküvi,
1 su bardağı iri dövülmüş ceviz,
1 tatlı kaşığı toz tarçın,
1 paket kremşanti,
Toz gıda boyası

Pastabanın katlarını kabak tatlısının şerbetiyle ıslattım,sütle ıslatmaktan daha güzel oldu.
Kabakları püre yaptım,cevizleri, rondodan geçirdiğim bisküvileri,tarçını karıştırdım pastanın ara katı olarak yaydım,üstüne diğer pasta katını koydum,üstünü kremşanti ile kapladım.
Az miktarda ayırdığım kremşantiyi toz gıda boyaları ile renklendirip üstünü süsledim,aslında süslüyormuş gibi oldu napalım daha iyisi inşallah sonra ....

0 yorum:

 
BLOG designed by