22 Ocak 2009 Perşembe

kokostar-kurabiye


PORSELEN DEMLİKTE 34. HAFTA 149. TARİF ADI: kokostar-kurabiye GÖNDEREN: http://pastaveyemek.blogcu.com/
MALZEMELER: 1 türk kahvesi fincanı kakao 2 adet yumurta(birisinin akı iç malzemesine katılacak) 250 gr. Margarin (ben 200 gr.kullandım) 2 türk kahvesi fincanı pudra şekeri bir paket kabartma tozu ve bir pakette vanilin Aldığı kadar un
İçi İçin: 2 su bardağı hindistan cevizi 2 çay bardağı pudra şekeri Ayırdığımız yumurtanın akıYapılışı:Un hariç bütün malzemeleri karıştıralım.Ardından unu yavaş yavaş ilave edip ,kulakmemesi yumuşaklığında bir hamur elde edelim.Ayrı yerde iç malzemeleride iyice karıştıralım.Hamurun yağlı bir hamur olduğu için ben buzdolabında yarım saat dinlendirdim. Elimizde hemen erimemesi için.Dinlenen hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp elimde yuvarlayarak çaytabagına yakın bir büyüklükte açtım.Açtığım hamurların içlerine iç malzemesinden fındık büyüklüğünde yuvarlayarak yerleştirdim.Kakaolu hamuru elimde her kenarını toplayarak kapattım.Yuvarlayarak düzelttim ve yaglı kağıt serili tepsiye dizdim.180 dereceli ısıtılmış fırında pişirin.(hamuru elinizde iyice kapatırsanız çatlamaz.Çatlamalar başlamadan fırından alın.)

0 yorum:

 
BLOG designed by