4 Eylül 2009 Cuma

SOĞAN ÇORBASI

TARİF NO: 190
TARİFİ GÖNDEREN: SUSAMCOREKOTU
TARİF ADI: SOĞAN ÇORBASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ FERİHA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
SOĞAN ÇORBASI

2 adet soğan,
2 çorba kaşığı un,
2 kaşık tereyağı,
2 kaşık sıvıyağ,
1 su bardağı süt,
1 yumurta sarısı,
3 su bardağı su

Yine bir deneme yaptım ve antibiyotik özelliği olan soğanla çorba yaptım ve gerçekten çok beğendik merhem gibi ilaç gibi boğazdan geçiyor ayrıca ağır soğan kokusu da yok
Soğanları ince kıyıp yağla bir müddet kavurdum soğanların yanmaması için ocağı kısık tutmakta yarar var,
Unu ilave edip un kokusu gidene kadar biraz daha kavurdum,
Sıcak suyu( varsa etsuyu veya bulyon) koyup kaynattım,
Süt ve yumurta sarısını çırpıp çorbaya ilave ettim,
Üstüne de tereyağı ve pul biber kızdırıp döktüm

4 yorum:

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim selamlar naneli revaniyi senin icin yaptim gelip ala bilirsin .sevgiler öptüm.

ipekbohca dedi ki...

merhaba
hem blogspotta hemde com sayfanızda
nasıl yayın yapıyorsunuz
ayrı ayrımı aynı andamı yüklüyorsunuz
çokmu sordum
kusura bakmayın
şimdiden iyi bayramlar

derya dedi ki...

Canım benim iyi akşamlar etkinlik için yeni tarif bıraktım inşallah kar
şılaşıcaz kocaman öpüyorum...

Gelibolu17 dedi ki...

canım ben bana gelen tarifleri pazartesi yayınlamaya başlıyacağım,bunu özellikle sayfanda duyurursan çok sevinirim.
birde sana katılan herkes davetlidir bunuda yayınlarsan çok sevinirim.
iyi hafta sonların olsun canım.teşekkür ederim.
sevgiler.öpüldün.

 
BLOG designed by