1 Eylül 2009 Salı

Kremalı Mantar Çorbası

TARİF NO: 132

TARİFİ GÖNDEREN: GÖNÜLÜNCE LEZZETLER
TARİF ADI: Kremalı Mantar Çorbası 

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

BU TARİF SEVGİLİ GÖNÜL ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEMELER:


200 Gram mantar

1 Yemek kaşığı tereyağ

2 Yemek kaşığı sıvıyağ

3 Yemek kaşığı un

1 Su bardağı süt

Yarım paket krema

Tuz, karabiber

YAPILIŞI:

Mantarı iyice yıkayın ve ince uzun kesin. Mantarları 3 bardak kadar su ve tuz ile haşlayın. Haşlanmış mantarı süzün bekletin. Başka bir tencereye yağları ve unu alıp kavurun. Üzerine mantarları haşladığımız suyu ve sütü dökün. Mantarlarıda ilave edip karıştırarak istediğimiz koyuluğa gelene kadar pişirin. Kıvamı koyu olursa sıcak su ilave edebilirsiniz. Çorbamız hazır olunca ocağı kapatmadan önce kıramayı ilave edip iyice karıştırın. Dilerseniz üzerine dereotu serpebilirsiniz. Ben tabağıma taze karabiberi değirmenden kırmayı daha çok seviyorum. Sıcak olarak servis yapın.

Afiyet Olsun...

0 yorum:

 
BLOG designed by