2 Eylül 2009 Çarşamba

İSLİM KEBABI (KÖFTELİ)

TARİF NO: 147

TARİFİ GÖNDEREN: BİNBİRCESNİ
TARİF ADI: İSLİM KEBABI (KÖFTELİ)

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ SALİHA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
İslim Kebabı(Köfteli);


Malzemeler;
1 kilo patlıcan
1 su bardağı sıvıyağ
1 orta boy soğan
400-500 gr kıyma
4-5 diş sarımsak
2-3 adet sivribiber
3 orta boy soğan
1y.k salça
3 dilim bayat ekmek veya galeta unu
tuz,baharat

Yapılışı;

Patlıcanları alaca soyup bıçak sırtı kalınlığında uzunlamasına dilimleyin ve kızgın sıvıyağda hafifçe kızartın.
köfte için,rende soğan,sarımsak,galeta unu ve baharatları bir kaba alıp yoğurun.yassıve yuvarlak köfteler hazırlayın.
bir kaseye 2 dilim patlıcanı artı + şeklinde yerleştirin ve köfteyi ortasına koyun karşılıklı kenarları kapatın.ve kürdanla tutturun.
üzerine dılımlenmıs domates ve bıber yerleştirip fırın tepsisine dizin.salçayı ve rende domatesleri su ile açıp kebabların üzerine dökün.
220 derecede 20 dk pişirin.

1 yorum:

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Teşekkür ederim.Çok mutlu oldum.
Kolay gelsin.Hayırlı iftarlar bereket versin inşallah rabbim sofralarımıza.

SEVGİLERİMLE...

 
BLOG designed by