2 Eylül 2009 Çarşamba

HİNDİSTANCEVİZLİ KURABİYE

TARİF NO: 155

TARİFİ GÖNDEREN: HAYATCAFE
TARİF ADI: HİNDİSTANCEVİZLİ KURABİYE 


SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

BU TARİF SEVGİLİ MELİHA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Malzemeler

1 pk margarin
2 yumurta(sarısı hamurun içine akları üzerine )
1 su bardağı pudra şekeri
3 yemek kaşığı handistan cevizi
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
aldığı kadar un
üzeri için hindistan cevizi

Hazırlanışı

Yumurta sarıları ,3 yemek kaşığı hindistan cevizi ve diğer malzemeler karıştırılıp yoğrulur ve 1 saat dolapta bekletilir.sonra ceviz büyüklüğünde parçalar koparılıp şekil verdikten sonra önce yumurta aklarına sonra hindistan cevizine bulanır.önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzeri çok fazla kızarmadan pişirilir

6 yorum:

Anonymous dedi ki...

CANIM DAVETİN İÇİN TEŞEKKÜRLER
FIRINDA TAVUK ŞİŞ TARİFİMİ ALABİLİRSİN,HAYIRLI RAMAZANLAR

sofrakeyfi.blogcu.com

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevil'cim iftar bereketi etkinliği için tarifimi ekledim bloguma alırsan sevinirim.
bereketli bir etkinlik dilerim

sevgiler..

www.derininperievi.blogspot.com

zeytintanesi dedi ki...

Selam,
Ben yine geldim, yoğurt tatlımla. Sayfamda yayınladım.Uğrayıp alırsan sevinirim. Kolay gelsin.

Safiye dedi ki...

Sevilciğim Mantarlı krep ile hazırım :)

Anonymous dedi ki...

Canım benim kolaylıklar diliyorum sana.Tarifimi yayınladım.Sayfamdan alabilirsin....

www.lezzetmutfagi.blogcu.com

Anonymous dedi ki...

Canım iftar menüsü hazır seni bekliyor kolaylıklar dilerim hayırlı ramazanlar tülay

www.sihirlieller34.blogcu.com

 
BLOG designed by