3 Eylül 2009 Perşembe

PASTA

TARİF NO: 157

TARİFİ GÖNDEREN: AYSESUEDA
TARİF ADI: PASTA

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ AYSESUEDA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
pandispanya tarifi.


malzemeler:

4 yumurta,4 fincan şeker,4fincan un ,1 fincan süt (kaymaklı olursa daha iyi olur)
yapılışı:yumurta ve şeker iyice çırpılır .un ve süt eklenir.çok az karbonat katılır.170 derecede pişirilir.ister rulo yapılır beniki kat olarak yaptım.ikiye bölündükten sonra arasına bütün malzemeler karıştırılarak hazırlanan kremanın yarısı katılır.eğer daha farklı bir tat isterseniz kremadan önce istediğiniz bir meyve suyuyla ıslatabilirsiniz.pastanındiğer katınıda üstüne koyup kalan kremayla tamamen kaplıyoruz.

üzerini istediğiniz gibi üsleyebilirsiniz.ben kızlarımın isimlerini yazdım. çok mutlu oldular.afiyet şifa olsun.bu tarifi iftar bereketietkinliği3 için yayınlıyorum kolay gelsin

0 yorum:

 
BLOG designed by