3 Eylül 2009 Perşembe

PATATES PAÇASI

TARİF NO: 161

TARİFİ GÖNDEREN: KENDİMCE YEMEK
TARİF ADI: PATATES PAÇASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ KENDİMCE YEMEK  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

Oruçluyken insan dünyaları yiyecek zannediyor ama çorbayı içtikten sonra tıkanıyor ya da bana öyle oluyor çünkü yiyen de yiyiyor gözümün önünde olaylar cereyan ediyor çünkü

Bugün canım bu patates paçasını çok istedi.Telefon aracılığı ile çocuklara patatesi haşlamalarını söyledim.Gerisini de gelince hallettik.Bir deneyin isterseniz iftar sofralarınıza değişik bir tat ve renk katması açısından denemeye değer bir lezzet oldu.

Malzemeler

4 adet orta boy patates
1 adet yumurta
1 su bardağı yoğurt
2 yemek kaşığı un
tuz,karabiber,kırmızı toz biber
birkaç diş sarımsak
biraz sucuk ya da pastırma ya da haşlanmış et

Yapılışı
Patatesleri haşlayıp kabuklarını soyun.İyice ezdiğiniz patatesin içerisine yoğurdu,yumurtayı,unu,baharatları koyup iyice karıştırın.yağladığınız bir borcama bu karışımı koyup 200 derecede üzeri kızarana kadar fırınlayın.Fırından çıkarttığınız patatesin üzerine biraz tereyağ eritip içerisine kırmızı biber koyarak bunun içinde pişirdiğiniz sucuğu ya da pastırmayı ya da haşlanmış etinizi ilave edin.Biz tercihimizi sucuktan yana yaptık.
Afiyet olsun

0 yorum:

 
BLOG designed by