1 Eylül 2009 Salı

PRATİK CEVİZLİ SARMA TATLISI

TARİF NO: 141

TARİFİ GÖNDEREN: PEMBE DEFTER
TARİF ADI: PRATİK CEVİZLİ SARMA TATLISI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ ESMA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
İftar bereketi etkiliği-3ü düzenleyen sevgili Sevil Hanıma göndermek için ne yapmalıyım diye düşünürken, çok sevdiğim tatlıyı yapmaya karar verdim... eğer benim gibi hazır baklava yufkası kullanmak isterseniz, yapımı oldukça kolay ve zahmetsiz gelecektir... Tek yapmanız gerekenler


*1 peket hazır baklavalık yufka

* arzu ettiğiniz kadar dövülmüş ceviz içi

*500 gr eritilmiş margarin

* 5su bardağı şeker

*5 su bardağı su

*1 adet limon

hazırlanışı:

1- fırınınızı 180 dereceye ayarlayın... 500 gr margarini küçük bir tencerede eritin,

2- yufkalarınızdan 2 kat üst üste koyup erittiğiniz margarinden sürün, içerisine ceviz içini güzelce yayıp sıkı rulo yapın...

3- tüm yufkalarla bu işlemi yaptıktan sonra küçük rulo şeklinde kesin üzerine kalan yağı döküp pişmesi için fırına verin..

4-tatlınızın üzeri kızarınca fırından çıkarıp soğuması için bir kenara alın... şerbeti için 5 su bardağı su ve şekeri kaynatın, içerisine tam limonu atıp kaynatmaya devam edin.

5- soğuk tatlıya ılık şerbeti döküp özleşmesi için bekleyin.. afiyet olsun....

0 yorum:

 
BLOG designed by