3 Eylül 2009 Perşembe

MANTARLI KREP

TARİF NO: 167 TARİFİ GÖNDEREN: SAFİYENİN MUTFAGI
TARİF ADI: MANTARLI KREP

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ SAFİYE ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Mantarlı Krep

Krep malzemeleri için
1 su bardağı un
1 su bardağı süt
Bir fiske tuz
Yarım tatlı kaşığı karbonat
(Tarifte yumurta var ama ben koymuyorum)

İç malzemesi
200 gr dana sote ( daha önceden pişirdiğim hazır soteden kullandım )
2 tane kırmızı biber
1 kase doğranmış mantar
Tuz, istediğiniz baharatlar
Üzeri için dilim kaşar

Hazırlanışı
Krep malzemelerini mikserle çırpın varsa krep tavanızda yoksa da fark etmez herhangi bir teflon tavada birer kepçe döküp yayarak pişirin.

Sotelik etleri güzelce pişirin.

Biberleri bıçağa takarak ocağın en kısık ateşine koyun etrafı közlenince ve yeterince soğuyunca soyup dilimleyerek pişen etlere ilave edin.

En son da doğranmış mantarları ekleyin pişirin, tuzunu ilave edin. Ocaktan alın.

Pişirdiğiniz krepleri bir kasenin içine yerleştirin.

İçine hazırladığınız mantarlı ve etli karışımdan koyun. Bohça gibi kapatın.Ters çevirerek tepsiye dizin.Üzerine bir dilim kaşar peynir koyup, kürdanla sabitleyin.

Kaşar eriyene kadar fırında tutun.

Çıkarıp afiyetle yiyin

0 yorum:

 
BLOG designed by