5 Eylül 2009 Cumartesi

Sebzeli Bulgur Pilavı

TARİF NO: 195

TARİFİ GÖNDEREN: SUSAMCOREKOTU
TARİF ADI: SEBZELİ BULGUR PİLAVI


SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ FERİHAARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
SEBZELİ BULGUR PİLAVI

Bol domatesli harika lezzetli bir pilav tarifi
Pilavlık bulgur,
Soğan,
Domates,
Yeşil biber,
Domates salçası,
Garnitür (bezelye,havuç,patates),
Tereyağı,
Zeytinyağı,
Etsuyu veya etsu tablet

Bu sefer ölçü vermeden yazayım dedim,
Tencereye doğranmış soğan,biber ve domateslerle yağlar konur birlikte kısa süre kavrulur,
Salçası ve suyu ilave edilir,yıkanıp suyu süzülen bulgur konarak kaynatılır(su miktarını 1 bardak bulgura 1 bardak su koyuyorum)
Haşlanmış garnitürleri ilave edip ocak kapatılır pilav demlendirilir,
Lezzet: bana inanın tadını hala unutamadım harikaydıııı

0 yorum:

 
BLOG designed by