1 Eylül 2009 Salı

BUGUN BENİM DOGUM GÜNÜM.....


ÇOK MUTLUYUM ARKADAŞLAR COK
 HEPİNİZE TEK TEK TEŞEKKÜR EDERİM GEREK TELEFONLA ARAYAN ;
BAŞTA GÜL ABLAM, YAGMUR, BİRSEN, SİBEL,SULTAN ABLAM ,SULE,SEMİHA ABLA,
VE MESAJ CEKEN
FERİHA( MANEVİ ANNEM),
TİRİTCİ,
KIZHATCE,
HAMARAT65,
HANDE,
BETÜL ,
ÇİGDEM,
SEVİLALTUNEL,
İLKAY,
FATOŞ,
EZGİ,
MELTEM,
ZERRİN,
CANAN,
FİLİZ,
HANDAN,
ŞENAY,
PASTA PERİSİ,
GÖNÜL,
PASTA EVİ(MİNE),
JUDY,
YASEMİN,
İLKER,
GÜLCİN ,
SENA,
EZGİ,
ZUHAL
SEVAL,
OZAY,
HAKAN DORUK ,
DERYA DORUK,
EYLÜL,
ÖZLEM,
CEREN,
FİLİZ AGUN,
MELTEM BEKAROĞLU,
GONCA,
MİSCAKES,
SEDEF,
MELEK,
NUNU,
AYSEGÜL,VE DAHA AKLIMA GELMEYEN TÜM DOSTLARIMA TEŞEKKÜR EDERİM .DAHA NİCE SENELER HEPİNİZLE BERABER OLMAK DİLEGİYLE
SEVGİYLE KALIN HEPİNİZE HAYIRLI İFTARLAR

NOT: 5 EYLÜL TARİHİNE KADAR ETKİNLİK BENDE DEVAM EDECEKTİR SONRASINDA SEVGİLİ GELİBOLUDA DEVAM EDECEK BİLGİNİZ OLSUN....

11 yorum:

Anonymous dedi ki...

iyi ki dogudun canimmmmmmm
iyi ki dogudun canimmmmmmmmmmmmmm
mutlu yillar sana
aslinda melodili soyledim ama sen duyumadin seker....

nice yillara bitanem cok öppüy


www.yenitadlar.blogcu.com

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Merhaba iftar bereketi etkinliği 3 olarak bloğumda kayseri mantısı yayınladım.
Uğrarsanız sevinirim

SEVGİLERİMLE...

Emel dedi ki...

dogum gununuz kutlu olsun.Etkinlige bende katilmak isterim

sevgilerimle

karamel mutfak dedi ki...

biraz geç bir kutlama oldu sanırım ama yinede en güzel yıllar senin olsun arkadaşım

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

canım hayırlıRamazanlar...geçde olsa dogum gunun kutlu olsun..nıce yıllara saglıkla huzurla inş...

tarıfımı yayınladım etkınlık ıcın alırsan sevininm...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

yenitadlar;
canım benim bir tanem çok tşk ederim

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

karamel mutfak balım teşekkür ederim çok mutlu ettiniz beni

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

EMELCİM TABİKİDE KATILABİLİRİSİN SANA DAVETİYE BIRAKTIM ZATEN DETAYLAR ORDA YAZILI SEVGİLER

Birsel ve İrem dedi ki...

Doğum gününü bile kaçırmışım, kusura bakma. Yeni yaşın hayırlı olsun. Allah tüm sevdiklerinle geçireceğin, hayırlı, sağlıklı, huzurlu bir ömür versin. İyi ki doğdun.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

BİRSELCİM CANIM BENİM ÇOK SAOL TATLIMMM

kizilciksurubu dedi ki...

Dogum gününü kutluyorum, daha nice güzel yaslara insallah.

 
BLOG designed by