3 Eylül 2009 Perşembe

FIRINDA TAVUK ŞİŞ

TARİF NO: 166
TARİFİ GÖNDEREN: SOFRA KEYFİ
TARİF ADI: FIRINDA TAVUK ŞİŞ

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ SOFRA KEYFİ ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEMELER


½ kg. piliç bonfile, yada göğüs

2 yemek kaşığı yoğurt

1 tatlı kaşığı domates salçası

Tuz, kekik, kırmızı pul biber, karabiber

2 çorba kaşığı sızma zeytinyağı

Domates ve yeşil taze biber isteğe bağlı
YAPILIŞI


Piliç bonfileleri kuşbaşı ,yada göğüs etlerini kare kare olarak kesin bol suda yıkayıp süzdürün.

Sosu için gerekli olan yoğurt, salça, tuz, sızma zeytinyağı ve baharatları piliç etlerin üzerine ekleyerek karıştırın buzdolabında en az 1 – 2 saat bekletin. Daha sonra etleri çöp şişlere geçirerek bir cam tepsiye dizin. Arzunuza göre domates ve yeşil biber ekleyerek fırının ızgara ayarında en yüksek ısıda pişirin.

Bir yüzü piştiğinde diğer yüzü çevirin. Sıcak olarak servis yapın, yanına pilav ve soğan halkalarıyla servis yaptım eh cacıksızda olmaz bol naneli zeytinyağlı
AFİYETOLSUN

0 yorum:

 
BLOG designed by