2 Eylül 2009 Çarşamba

ÇUKULATALI PASTA

TARİF NO: 154

TARİFİ GÖNDEREN: ARZUCEV
TARİF ADI: ÇUKULATALI PASTA


SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ ARZU ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEMELER


KEKİ İÇİN:
4 yumurta,
8 yemek kaşığı şeker,
8 yemek kaşığı un,
yarım çay bardağı sıvı yağ,
1 paket kabartma tozu

KREMASI:
3 çorba kaşığı un,
3 çorba kaşığı kakao,
1/2 kg.süt,
1/2 su bardağı şeker

YAPILIŞI

Keki iyice çırpıp,170 derecede 30 dk. pişirin.Kremasınıda bütün malzemeleri muhallebi gibi pişirin.Ilınınca mikserde pürüzsüz olana kadar çırpın.Kekinizi ortadan ikiye bölüp 2 kaşık sütle ıslatın.Kremasını yayıp diğer parçayı üstüne kapatıp kalan kremayıda yayın.Üstüne arzuya göre damla çikolatayla servis yapın.

AFİYET OLSUN.

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

canım arkadaşım iftar etkinliğine davetinden dolayı çok tşk ederim..


http://fzehra.blogcu.com/son-iftaramiz_4355624.html


bu linkte bir iftar sofram var eyer beyenirsen bunu alabilirsin yok bu eski yayınlanmış dersen

yayınlamadığım pastırmalı kuru fasulyem var onu yüklüyebilirim
sen hangini istersen o olsun..
sevgilerimle kolay gelsin..

www.fzehra.blogcu.com

nurumsun32.blogcu.com dedi ki...

selamlar... etkinlik icin bende bir tarif yayimladim albilirisin arkadasim..kolay gelsin

 
BLOG designed by