4 Eylül 2009 Cuma

Rumeli Paçası

TARİF NO: 189
TARİFİ GÖNDEREN: BİRSELİREM
TARİF ADI: Rumeli Paçası

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ BİRSEL  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Malzemeler :


2-3 diş sarımsak

1 adet yumurta sarısı

yarım yemek kaşığı sirke

3 yemek kaşığı (tepeleme) un

1 yemek kaşığı margarin (Becel kullandım.)

4 su bardağı et suyu

tuz (Ben etsuyu tableti kullandığım için eklemedim.)



Üzerine;

halka dilimlenmiş sucuk

kırmızıbiber



Yapılışı :

Sarımsaklar iyice ezilir. Ezilmiş sarımsak, yumurta sarısı, sirke, margarin, un ve et suyu bir tencereye alınır. Topaklanmaması için iyice karıştırılır ve tencere ocağa oturtulur. Sürekli karıştırılarak muhallebi kıvamı alıncaya kadar pişirilir. Bir tavaya 1 çay kaşığı kadar margarin ve halka doğranmış sucuklar alınır ve sucuklar çevrilerek pişirilir. Hazırlanan paça geniş bir tabağa alınır, üzerine sucuklar yerleştirilir. Tavada kalan yağa biraz kırmızıbiber eklenip, kızdırılır ve paçanın üzerine gezdirilir. Sıcak olarak hemen servis yapılır.



Afiyet olsun.

0 yorum:

 
BLOG designed by