3 Eylül 2009 Perşembe

PEYNiRLi PATATES ÜÇGENLERİ

TARİF NO: 169
TARİFİ GÖNDEREN: NİSASEDA
TARİF ADI: PEYNiRLi PATATES ÜÇGENLERİ

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ IŞIL ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
BU TARİFİSEVGİLİ IŞIL BURDAN ALMIŞ BENDE AYNEN AKTARIYORUM DETAYLI ANLATIM İÇİN TIKLAYINIZ.
PEYNIRLI PATATES ÜCGENLERI


Malzemeler:

500 g haslanmis patates

1 yumurta

100 g galeta unu

100 g cesnili labne peyniri

Tuz,Karabiber

Yapilisi:

Haslanmis patatesler iyice ezilir.Ben mutfak robotunu kullandim ve iyi sonuc aldim. Icine 1 yumurta kirilir ve galeta unundan 3-4 yemek kasigi konup iyice karistirilir.Tuzu ve biberi katilir. Ceviz büyüklügünde parcalar alinip elle hafif acilir.Ortasina 1 cay kasigi yardimi ile labne konur kapatilir .

Galeta ununa batirilir..
Ücgen sekil verilir.Kizgin yagda kizartilir.Salata yaninda ikram edilir.
DIPNOT:1) Labne yerine bir parca kasarda konulur.2)Ücgenleri hazirlarken bir kaseye soguk su koydum ve her seferinde elimi bu suya batirdim.Böylelikle patetesler elime yapismadi.3)Kizartmadan önce bir müddet kendisini cekmesi icin buzdolabinda beklettim

0 yorum:

 
BLOG designed by