3 Eylül 2009 Perşembe

Havuçlu Şehriyeli Pilav

TARİF NO: 178

TARİFİ GÖNDEREN: SAFİYECE
TARİF ADI: Havuçlu Şehriyeli Pilav

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ SAFİYE  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEMELER:

- 2 Su bardagı arpa şehriye
-1 Adet havuç
-3 Adet domates
-1 Çay bardagı sıvı yag
-1 Yemek kaşıgı tere yagı
-1 Adet knor tavuk bulyon
-4 Sap dere otu ve yarım domates
süslemek için
YAPILIŞI:

Önce şeriyenin 1,5 bardagın kavururdum kahve rengini alanadek
renededen çekdigim havuç ve domatesleri kalan yarım bardak şehriyeyide
ekledim bir kaç defa daha çevirdim knor bulyonumuzu ekleyip .
Üzerini 1 cm geçecek şekilde kaynar su ve tuz eklenip kapagı kapalı olarakçektirilir.
Suyunu çeken pilavın altı kapatılıp.Kapagı kapalı şekilde 15 dakika demlendirilir. Servis
tabagına alıp üzerini istege göre süslüye bilirsiniz
Afiyet olsun

0 yorum:

 
BLOG designed by