5 Nisan 2008 Cumartesi

69. TARİF SEVGİLİ AYSE'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
69. TARİF SEVGİLİ AYSE YANI http://www.ikizlerinannesi-ikizlerinannesi.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
MARACUJALI YAS PASTA (MARACUJA TORTE)


HERKESE HAYIRLI CUMALAR ARKADASLAR
Nedendir bilmiyorum ama cuma günü yayin yapmayi cok seviyorum
ve iste,stres dolu bir haftanin ardindan tekrar merhaba

Babama yaptigim pastanin ikincisi; yayinlamak yeni kismet oldu
diger findikli yas pasta tarifi icinde buraya TIKLAYIN

Etkinlige gec kaldim bu hafta sevgili arkadasim mucizem beni bul
porselen cay saatleri etkinliginin ev sahibi kendisine kolay gelsin diyorum .

Maracuja topik bir meyve arkadaslar türkcesi ne bilmiyorum özür dilerim

MARAKUYALI PASTA (MARACUJA TORTE)

KEKI ICIN:

* 1 cay bardagi seker
* 4 tane yumurta
* 1,5 cay bardagi un
* 3 yemek kasigi nisasta
* yarim cay bardagi siviyag
* 1 tane kabartma tozu
* 1 tane vanilya

KEKIN YAPILISI:
* Yumurta seker ve vanilyayi köpürene kadar iyice cirpin
* Sivi yagi ekleyin az karistirin
* Unu nisastayi kabartma tozunu bir kapta karistirin
* Karisima eleyerek ilave edin
* Yaglanmis 26 cmlik kek kalibina dökün
* 180 derecede pisirin soguyunca ikiye kesin
* Maracuja meyve suyu ile islatin

ILK KREMASI:

* 1 tane ARANCA PASTA KREMASI SEFTALI AROMALI
krema TÜRKIYE ICIN CREM OLE tavsiye ederim
* 1 tane seftalili meyve yogurdu
* 1 tane krema (SCHLAG SAHNE)

YAPILISI :
* Krema ve aranca tozunu cirpin meyveli yogurduda ilave edin
donmasi icin yarim saat buz dolabina koyun


IKINCI KREMASI:
* Yarim litre maracuja meyve suyu
* 1 tane vanilyali pudding
* 3 yemek kasigi seker
* Puddingin üstünde yazdigi gibi pudding
hazilayin ama meyve suyu ile


PASTANIN YAPILISI:
* pisen keki ikiye kesip islattik simdi ilk parcayi
pasta tabagina yerlestirin
* 26 cmlik kalibi etrafina gecirin ve ilk kremayi
güzelce yayin
* Sonra pisirdiginiz puddingten biraz ayirin üzeri
icin ve kalani ilk kremanin üzerine dökün
* Diger kekide üzerine koyup ayirdiginiz puddingi
güzelce yayin
* Süslemede serbetsiniz ben sekerleme ve findik
krokan kullandim

BIRAZ ZOR GELSEDE COK KOLAY VE DEGISIK
BIR PASTA KESINLIKLE DENEYIN DERIM
DAHA IYI ANLAMAK ICIN INSALLAH RESIMLER
YARDIMCI OLUR.
VE BU TARIFMDENDE ANLAYIN BENIM TEK
AMACIM SIZLERLE TARIFLERIMI
PAYLASMAK VE SIZLERE YARDIMCI OLABILMEK
YORUMLARINI EKSIK ETMEYEN
HERKESE COK TESEKKÜRLER

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

Ablacım merhaba,hünerli elleriniz dert görmesin.Arka plandaki kuğuların,sayfa başnda olması hos,fakat arka planda göz yordğunu bilmelisin.SAYGIRIMLA..

 
BLOG designed by