1 Nisan 2008 Salı

57. TARİF SEVGİLİ SERAPUZUN'DAN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
57. TARİF SEVGİLİ SERAP YANI http://serapuzun.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
Bögürtlenli Pasta#En Güzel Pasta Yarismasi:

Arkadaslar bana gondermis oldugunuz bas sagligi yorumlariniz ve üzüntümü paylasmaniz beni gayet menun etti,yanimda oldugunuz icin herkese ayri,ayri tesekkurler ediyorum.Allah sizlerden razi olsun.Gidenin ardindan dua etmekten baska caremiz yok,hayat bir sekilde devam ediyor.

En güzel pasta yarismasina bende davet edildim,en güzel pasta degilde acizane yaptigim pastayla kitiliyorum etkinlige.Etkinlik sahibesi
http://www.birdemliksohbet.blogspot.com/ arkadasima kolayliklar ve basarilar diliyorum.Iste tarifi.
MALZEMELER:
Iki yumurta
Bir bardak seker
Bir bardak süt.
Yarim bardak siviyag.
Bir adet kabartma tozu ve vanilya.
Aldigi kadar un.
Üzerine krem santi (schlagsahne) ve nesquik taze ahududu.

IC MALZEMESI:

500 gr süt.
Bes corba kasigi seker.
Bir tane vanilyali pudung (eger puding sekerli ise seker katmayin)
Dondurulmus bögürtlen.

YAPILISI:
Kek malzemelerini sirayla karistirip,yaglanmis kelepceli kek kalibina döküp 180° derecede pisirilir.Sogumaya birakilir.Puding pisirilir ilindiktan sonra meyveler eklenir ve karistirlir.Kek soguduktan sonra ikiye kesilir arasina pudingli karisim yayilir,öbür parca üzerine kapatilir.Her tarafi krem santiyle kaplanir,üzerine nesquik serpilir ve taze ahududuyla süslenir.AFIYET OLSUN:
Bu da pastamin dilimlenmis hali.:)

1 yorum:

yapraksarma dedi ki...

Selam canım ben teşekkür ederim..Zevkle etkinliğe katılıyorum.Her defasında büyük heyecan duyuyorum..Sevgilerimle

 
BLOG designed by