4 Nisan 2008 Cuma

67. TARİF SEVGİLİ CHAPLİN'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
67. TARİF SEVGİLİ http://chaplincafe.blogcu.com beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık


MALZEMELER:20-25 kişilik
Büyük(23 cm) pandispanya için :
5 adet yumurta
6 kahve fincanı un
6 kahve fincanı toz şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket şekerli vanilin(çilek aroması kullandım)

Küçük(16-18 cm.) pandispanya için:
2 yumurta
2 kahve fincanı un
2 fincanı toz şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket şekerli vanilin(çilek aroması kullandım)

Kreması için:
2 su bardağı süt

1/2 kutu labne peynir

1 yumurta

1.5 kahve fincanı un,

1.5 kahve fincanı toz şeker

1 kutu dondurulmuş böğürtlen(450 gr.)(ben biraz daha fazla kullandım 2. kat yüzünden.

1/2 poşet krem şanti(ben mecburen kakaolu kullandım,sadesi bitmiş)

1/2 su bardağı süt(krem şanti için)
1 kg. beyaz şeker hamuru

Kırmızı,pembe ve yeşil gıda boyaları

0 yorum:

 
BLOG designed by