2 Nisan 2008 Çarşamba

59. TARİF SEVGİLİ HANDE'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
59. TARİF SEVGİLİ HANDE YANI http://sarimutfak.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
EN GÜZEL PASTA YARIŞMASI VE KADAYIF PASTASI

Sevgili arkadaşım sevil beni en güzel pasta yarışmasına davet etmiş bende daha önceden yapıp yayınladığım kadayıf pastamla katılıyorum yarışmaya

MALZEMELER:
750 gr.telkadayıf
250 gr.margarin
3 su bardağı süt
3 paket kremşanti
6 adet muz
2 adet portakal
2 adet kivi
1 adet nar
damla çikolata
şerbeti için:
4 su bardağı su
4 su bardağı şeker
1 çay kaşığı limon suyu
üzeri için şeffaf tart jölesi
YAPILIŞI:
Margarini eritip biraz soğutuyoruz.Tel kadayıfı ikiye bölüyoruz, erimiş margarini de ikiye bölüp kadayıflara iyice tiftikleyerek yediriyoruz.Yağlı kare borcama kadayıfın birincisini iyice bastırarak yerleştirip 220 derecede kızarana kadar pişiriyoruz bunu bir kenara alıp aynı borcamı yine yağlayıp ikinci parça kadayıfı iyice bastırarak yerleştirip yine aynı şekilde pişiriyoruz.Böylece iki adet pişmiş kadayıfımız oluyor.Diğer yanda şerbeti yapıp ılınmasını bekliyoruz.Şerbet ılık kadayıf soğuk olarak kadayıfları şerbetliyoruz ,biraz şerbetini çektiriyoruz.Diğer bir kapta süt ve krem şantileri çırpıp kremayı hazırlıyoruz.Birinci kadayıfı servis tabağına alıyoruz ezilmiş 3 adet muzu yayıyoruz üstüne kremşantiden biraz döşüyoruz..Üstüne ikinci kadayıfı koyup kalan kremşanyiyi heryanına sıvıyoruz, şerbet salarsa çay kaşığı ile topluyoruz.Üzerine meyveleri dizip tart jölesi sürüyoruz.Yanlarını damla çikolatayla kapatıp 2-3 saat dolapta bekletip servis ediyoruz.Afiyetolsun.

2 yorum:

yağmur dedi ki...

handecim ben senin bloğunu hep takip ediyorum harikasın bu pastanı hatırlayamamıştım meğerse neler kaçırmışım tek kelimeyle mükemmel

Anonymous dedi ki...

kadife...
Handecim seni burdada buldum :)
bu pastanı hatırlıyorum hiç bu kadar mükemmel görünen pastayı unuturmuyum !!!
tekrar ellerine sağlık
sevgiyle kal hoşçakal...

 
BLOG designed by