29 Kasım 2008 Cumartesi

porselendemlik çay saatinde 31. hafta kimde mi?



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 31



ve


tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara

Hanımlarla yapılan günlere

Beş çayına gelen misafirlere

Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..

EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR http://birdemliksohbet.blogspot.com/yani benle :=)) İLETİŞİME GECEBİLİR....

Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))

01 ARALIK 2008 (pazartesi) -- 21ARALIK 2008 (pazar) tarihleri arasında"Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 31"KİMDEMİ ?

EVET HAZIRMISINIZ AÇIKLIYORUM


arkadaşımızda düzenlenecektir..

HEPİNİZİ BEKLİYORUM DOSTLARIM BAKALIM NASIL DEGİŞİK TARİFLER VE KİMLER KATILACAK

NOT: ARADA 9 GUNLÜK BAYRAM TATİLİ OLDUGUNDAN DOLAYI SEVGİLİ ARKADAŞIM ÇAPANKIZI ETKİNLİĞİ 3 HAFTA DEVAM EDECEKTİR.

3 yorum:

ÖZGÜLÜNTARİFLERİ dedi ki...

SEVİL'CİGİM UZUN ZAMANDİR ZİYARETİNE GELEMEDİM KUSURA BAKMA LUTFEN BLOGUMU TASİMA TELASİNDAYDİM.

Yeni Adresim''www.ozguluntarifleri.com''eski baglanti adresimi yenisiyle degistirirsen sevinirim:)Canim

Kucak Dolusu Sevgilerr.

ehlikeyf dedi ki...

SEVİLCİM BEN BİLGİNE GÜVENEREK SANA BİŞEY SORCAM ŞİMDİ RESİM KOTASININ DOLMASI DİYE BİŞEY VARMIŞ HENÜZ BAŞIMA GELMEDİ AMA MADEM BU VAR BENİMDE KOTA DOLACAK ELBET BUNUN OLMAMASI İÇİN NE YAPMALIYIM FERİHA ABLAYA YARDIMCI OLUNCA BU KONUDA BİLGİN OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM SEVİNİRİM

Tarif Bahçesi dedi ki...

Merhaba hayatım nasılsın? Resimde çok tatlı çıkmışsın... Sana güzel bir hafta diliyorum, kendine iyi bak... Sevgiler Nesrin

 
BLOG designed by