23 Kasım 2008 Pazar

FINDIKLI KURABİYE VE PORSELENDEMLIK CAY SAATI ETKINLIGI

Merhaba arkadaşlar sizlere bugun fındıklı kurabiye tarifi verecegim .
Sevgili komşum perihan memleketinden gelen fındıklardan saolsun banada verdi bende kızım kurabiyeyi çok sever diye fındıklı kurabiye yapmaya karar verdim tarif ararken sevgili portakalagacının sitesine baktım ve ondan hemen tarifiş alıp yaptım .
Enfes oluyor tarifi aynen yayınlıyorum .burdan kendisine bu guzel tarifi paylaştıgından dolayı tşk ederim

BU TARİF YİNE 30. HAFTAYA EV SAHİPLİĞİ YAPAN SEVGİLİ MANEVİ ANNEM DİYEBİLİRİM FERHA ANNEME (SUSAMCOREKOTU ) İÇİN GELSİN...
FINDIKLI KURABİYE

malzemeler:
1 paket margarin
2 yumurta (sarıları içine, akları üstüne)
4 yemek kaşığı şeker (BEN 6 KAŞIK KULLANDIM DAHA İİ OLDU )
1 paket kabartma tozu
alabildiği kadar un
1-1.5 su bardağı kadar iri çekilmiş fındık
hazırlanması:
önce margarin, yumurta sarıları, şeker, kabartma tozu ve unu ekleyerek kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapın. (unu az olursa pişerken yayılır, dikkat edin)
hamurları ceviz büyüklüğünde yuvarlayın. yuvarladığınız hamurların her tarafını önce yumurta akına sonra fındığa bulayın.
kurabiyeleri yağlanmış tepsiye dizip, 150 c'de 35 dk pişirin.
YAKLAŞIK OLARAK 45 TANE KURABİYE ÇIKIYOR BAYAGI BEREKETLİ OLUYOR .
Yapacak arkadaşlara şiddetle tavsiye ed,yorum enfes oluyor .
Hepinize afiyet bal şeker olsun


0 yorum:

 
BLOG designed by