7 Kasım 2008 Cuma

çok heyecanlıyım çok

Sevgili dostlarım biliyorsunuz yarın yine yeni bir buluşma yapacagız .gelen yorumlarda bir çok arkadaşımın katılacagını gördüm çok harikasınız dostlarım
gelemeyen dostlar siz hiç merak etmeyin her anı cekicem sizler için ve pazartesi resimler sitemde olacak
İSTANBULDA OLAN TÜM DOSTLAR BLOG TOPLANTIMIZA HEPİNİZ DAVETLİSİNİZ. YER VE ZAMAN:
ATAKÖY GALLERİA ALIŞVERİŞ MERKEZİ
ALT KATINDA MADO DA
SAAT:14:00-17,30(ASLINDA NE KADAR VAKTİNİZ VARSA :))
DUYAN DUYMAYANA SÖYLESİN




2 yorum:

Adim: Huriye dedi ki...

canim sizlere iyi bulusmalar insallah hersey guzel geçer..sevgilerimi yolluyorum...resimleri bekleriz...optm

akasyakokusu dedi ki...

eee duydum duydum..çatladım gelemedim diyeee:)))
bekliyom bekliyom fotolarıı hadi bakıyım:)))

 
BLOG designed by