1 Kasım 2008 Cumartesi

porselendemlik çay saatinde 28. hafta kimde mi?


PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 28
ve
tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..

EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLARhttp://birdemliksohbet.blogspot.com/yani benle :=)) İLETİŞİME GECEBİLİR....
Yorum bırakın sıraya alalım sizleride :))
3 Kasım 2008 (pazartesi) -- 16 kasım 2008 (pazar) tarihleri arasında
"Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 29"KİMDEMİ ?
EVET HAZIRMISINIZ AÇIKLIYORUM karabiberinmutfagi arkadaşımızda düzenlenecektir..
HEPİNİZİ BEKLİYORUM DOSTLARIM BAKALIM NASIL DEGİŞİK TARİFLER VE KİMLER KATILACAK

6 yorum:

derya dedi ki...

Canım benim arkadaşımız etkinlik davetyesi bıraktı,her zaman ki gibi katılacağım inşallah,mutlu ve huzurlu bir hafta sonu dilerim,öptüm...

capankizimutfakta dedi ki...

sekerim sayfan cok guzel olmus, ferahlik geliyor insanin icine. tertemiz. en guzelide hemen aciliyor cok sukur :))) digeri cok uzun suruyodu. guzel seyler paylasman dilegiyle hayirli olsun....

sevdamavisi dedi ki...

Sevilciğim,
biraz geç cevaplayabiliyorum mesajını kusura bakma. iki kez istanbula gelmek bizim için çok zor ama aynı gün yapabiliriz istersen. sevgiler.

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM... GÜZEL SÜRPRİZLERLE DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM. SELAM VE SEVGİLER...

sevdamavisi dedi ki...

Sevilciğim,
maalesef 8 inde gelemeyiz işlerimizi ona göre ayarladık. izin alacağız. ama siz isterseniz 15 indekinde buluşalım. sevgiler.

Anonymous dedi ki...

Koyma bizi perişan halimize,
Mağfiretine muhtaç olan mücrimleriz,
Bırakma ellerimizi,
Kabul eyle dualarımızı…
Bu kutlu günün Feyz ve bereketinden istifade edebilmek ümidi ile CUMAN mübarek olsun arkadaşım selam ve dua ile..

www.fzehra.blogcu.com

 
BLOG designed by