10 Kasım 2008 Pazartesi

3.İSTANBUL BULUŞMASI

EVET MERAK ETTİĞİNİZ VE GELEMEYENLERİN AH CEKTİĞİ TOPLANTIMIZ 8,11,2008 TARİHİNDE İSTANBUL GALLAERİA ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE MADO DA GERCEKLEŞTİ VE HARİKA ZAMAN GECİRDİK NELER NELER KONUŞTUK NE DEDİKODULAR YAPTIK İNANIN KENDİ ADIMA ZAMAN YETMEDİ BANA

KİMLER VARDI DİYENLERİ DUYAR GİBİYİM HEMEN SAYAYIM SİZE :
1-sihirlimutfak(kısmet)
2-göz nurumuz(nur)
3-PORSELENDEMLİK(nasibim)
4-yagmurunpostasi(yağmur)
5-dilos26(nuray)
6-bir demlik sohbet (BEN)
7-yersofrasi(özlem )
8-birsenin mutfağı(birsen)
9-mutfakta hoş seda(seda)
10-tarifbahcesi(nesrin)
11-similing(mürvet)
12-miness(mine)
13-çilelimutfak(nesrin)

ÖZLEMCİM (YER SOFRASI )almış eline fotoraf makinasını kimin komik anını yakalarım diye ugrasırken gül yüzlüm seni tanıdıgıma inan cok seviniyorum biliyorum daha ne güzel buluşmalar yapıcaz


evet bu guzellerde yeşilli olan sevgili kısmet elinde cay içen ise sevgili nur



bu güzeller ise yaptıgı makyaj ile başi döndüren sevgili birsen sadeliği ve hanımlıgı ile beni büyüleyen sevgili seda


en agır misafirlerimizden biri idi sevgili nuray ablamız kendisi buluşma için taaaa eskişehirlerden geldi .istanbulda olupta ay çok uzak gelemem diyenlere duyrulur. :))


güleç yüzlümüz ise nam-ı deger göznurumuz sevgili nur hiç dermisiniz 1 çocuk annesi diye valla ben sasırdım kaldım tütü maşallah


kısmetcim güzel yavruları ile geldi canım benim rabbim buguzel tablonuzu hiç bozmasın ayaklarına saglık çok ama çok mutlu ettin beni gelmekle


sevgili birsen kız ne cok güldün iyiki geldin tatlım neşiemize nese kattın..


bunlarda ayrılmaz ikili sevgili porselendemlik kurucumuz nasibim ablam ve sevgili grafigerimiz yagmurcum ne guzel dosttunuz maşallah




özlem gene gülüyor hep omu beni yakalıcak bir görseniz beni ne hallerde yalamış bakın sitesine derim :))



kırmızılarda çok yakışmış sevgili nesrine (yani tarif bahcesine )çok sohbet edemesekte harika biri idi ayaklarına saglık tatlım gül yüzlüm

sevgili porselen demlik çay keyfi yapıyorrr

buluşmamıza sonradan katılan ilk bakışta asla kardeş demiceniz ve benim yaklaşık 3 senedir tanıdıgım sevgili mine ve mürvet ablalarım




yine buluşmamaızın son anına yetişen sevgili çilekli mutfak ve annesi


sevgili nesrin (çilekli mutfak ) ne kadar gec katılabilsende seni tanıdıgıma cok sevindim ayaklarına saglık


seda veda ederken görüntüleniyor

SEVGİLİ SEDACIM GELMENE İNAN COK SEVİNDİM SENİ DAVET EDEMİŞİM AMA BUNA RAGMEN GELMENE VE ARAMIZDA OLMAN BENİ ÇOK MUTLU ETTİ TEŞEKKÜR EDERİM.
İLK AYRILANLARDAN BİRİDE SEVGİLİ NASİBİM ABLAMDI GİTTİ AMA AKLI BİZDE KALDI :=))

Birsen veda ederken görüntüleniyor

sevgili birsen gelip neşemize neşe kattın bu nesenin hiç bozulmaması dilegiyle...

2 guzel yavrun ile bu buluşmada olman beni çok mutlu etti balım ayaklarına saglık inş. bundan sonraki yeri senle beraner kararlaştıracagız tatlım


evet özleminde gitme vakti geldi :))

onuda veda ederken resimliyoruz

canım benim yersofram çok ama çok tşk ederim tatlım ayaklarına saglık

sevgili nesrin bizlere veda ederken fotoraf makinamıza takılıyor. tekrar teşekkür ederim canım umarım bir dahaki buluşmalarda tekrar görüşürüz . gül yüzün hiç solmasın
BULUŞMADAN KARELER


13 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

SELAM ŞEKERCİM. NE GÜZEL GEÇMİŞ TOPLANTINIZ. KULAKLARIMI ÇINLATTINIZ DEĞİL Mİ... AKLIM SİZDE KALDI VALLAHİ. BÖYLESİ GÜZEL DOSTLUKLARIN HER DAİM DEVAMI DİLEKLERİMLE CANIM. İYİ HAFTALAR, SEVGİLER...

porselendemlik cay saati dedi ki...

canım cokl güzel bir bulusmaydı hepsi senin sayende oluyor sen cok farklı birisin gercekten..iyiki varsın SEVİLCİM..

Katılan arkadaslara ayrı ayrı teşekkür ediyorum iyiki sizleri tanımısım..kocaman öpüyorum sizleri..ve tekrarını diliyorum ..


Porselendemlik cay saati..(nasibim)

not yagmurla benim ayrılırken ki resmimizi bana yollarmısın ??

Anonymous dedi ki...

yani yine gülerken bi anımı çekip koydun ya helal sana....ama senin pozlar da hiç fena değil yani...ellerine ,emeğine sağlık canım benim.bende seni tanıdığıma inan çok seviniyorum...
tekrar görüşürz canım.sağlıcakla kal....
yersofrasi-özlem

melisa dedi ki...

ay maşallah bayıldım inan sonra ayrıntılı gezeceim herkesleri çok şekersiniz yaaaaaaaaa
öptüm hepinizi
şimdi hasta ziyaretine gitmem gerek öptüm sevilcimm

Tarif Bahçesi dedi ki...

Merhaba Sevilciğim, böyle güzel bir buluşma ayarladığın için teşekkürler canım. Çok tatlı birisin, iyiki gelip tanıştım sizlerle. İnşallah en kısa zamanda yine görüşürüz, sevgiler Nesrin.

birdutmasali dedi ki...

Çok cici bir gün olmuşş
devamını dilerim sevilciğim..
dostluklarınız daim olsun.
sevgiler...NuNu

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
çok güzel ve neşeli bir gün geçirmişsiniz. Bu mutluluğuınuzun hiç bozylmaması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

çilekli dedi ki...

canım seni ve arkadaşları tanımaktan büyük tad aldım.Hepiniz çok sıcak insanlarsınızz.
Seni tanıdığıma çok memnun oldum ablacım.Sevgiler... Nesrin

eldivenlerim dedi ki...

buluşmanız çok şirin geçmiş, dostluklarınızın devam etmesi dileğiyle arkadaşım....

çilekli dedi ki...

METROCİTY v e yıldız tepe neresi oluyor ? çamlıca uzak kalıyor bize :) üsküdar a geliriz belki, ama işte o semtlere pek gitmediğimiz için, nasıl gidilir de bilmiyorum :S

Adim: Huriye dedi ki...

bulusmaniz harika geçmis bayildim,ne kadar guzel,ama yine ben yoktum iste((: kiskandim sizi...optum sekercim

HÜLYA dedi ki...

banane bananee banane işte yazın istanbuldayım ve buluşma istiyom ona göre duyuruluuuur sevilciim

valla gece gece içim gitti camı kırıp yanınıza gelesim geldi.

yüzünüzden gülücükler hiç eksik olmasın canım harikasınız hepiniz.

öptüm sizi

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba canım bende çok mutlu oldum bır arada buluşmanıza ne kadar gelmesemde aklım sızlerde

 
BLOG designed by