30 Ekim 2008 Perşembe

SÜKÜR KAVUŞTURANA...

merhabalar doslarım.....
Öncelikle sizlere tekrar kavuştugum için çok mutluyum .
bir kaç gun önce sabah gelip pc actıgımda aman allahım ne oldu bu siteye dedim ne yazdımda kapandı dedim sonrasında ögrendimki herkesin kapalı imiş ; çok şükür şimdi açıldı . tabi bu süre zarfında sizlerden uzak oldum
tabi boş durmadım hemen sizlere yeni bir site actım aklınızda bulunsun dostlarım bundan sonra iki sitemde aynı yazıları yayınlıcam ve bir aksilik oldugunda bana her halukarda ulaşabileceksiniz yeni sitem http://www.birdemliksohbet.com/ henüz yapım asamasında
ve sizlerin yorumları ile hergun dahada yenilemeler yapıcam bu sitemede ziyaretlerinizi bekliyorum.
evet bildiğiniz gibi 8 kasımda İSTANBUL BULUŞMASI 3 var hala programda bir degişiklik yok ve 8 kasım cumartesi gunu saat 14,00 de gallaeria madoda buluşuyoruz tüm dostlarımı bekliyorum bana yorum olarak telefonlarını bırakan dostlarım hepinize tektek ulaşacagım siz merak etmeyin .
heyecanla o gunu bekliyorum . şimdi izninizi istiyorum dostlarım uzun zaman oldu sizleri ziyaret edemedim hemen geliyorum sitelerinize sevgiyle kalın ..

7 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM. BİZ ÇOK İYİYİZ ŞÜKÜRLER OLSUN. SEN NASILSIN.. AYSU NASIL OLDU. İNŞALLAH İYİCE İYİLEŞMİŞTİR. BİR KAÇ GÜN ÖFKEDEN KÖPÜRDÜK. AMA ÇOK ŞÜKÜR, YANLIŞLARINI ÇABUK ANLADILAR DA, BİRBİRİMİZE KAVUŞTUK. UMARIM BİR DAHA YAŞANMAZ. ÇOK ÖPTÜM BALIM. SELAM VE SEVGİLER... AYSUYU ÖPÜYORUM.

karabiberinmutfagi dedi ki...

beklıyorum canım...:)))

Anonymous dedi ki...

selam canim

haydi gözu¨nüzaydin olsun,kavustunuz blogspotlariniza.
Hatırladığınızda size Allah (c.c)'u unutturan bir sevgi değil..Unuttuğunuzda size Allah (c.c)'u hatırlattığı bir sevgi olsun kalbinizde...Hayirli cumalar.
sevgilerimle
baharhabercisiyim

hazanca dedi ki...

merhaba davet gelmedi ama ben de tarifimi hazırladım alabilirsiniz,sevgiler

karabiberinmutfagi dedi ki...

CANIM BI RESIM FALAN VARMI BASLIGA KOYIM..SITEMDE

belgin dedi ki...

Merhaba canım,
Hayırlı olsun yeni siten..Güle güle kullan.
Toplantıya da inşallah başka zaman uygun olursa katılırım canım
Sevgiler güzel bir haftasonu dilerim:)

birsence dedi ki...

sevilciğim iyiyim canım sende iyisindir inşallah...İşyerinde msn ve hotmail açılmıyor ana server izin vermiyor..şu an mail atamam ama ben seni eklemeiştim msnme...sanırım cumartesi günü...birsengu...@hotmail.com olarak...evet az kaldı buluşmamıza ve bende gerçekten çok heyecanla bekliyorum...ufak bir boğaz ağrım var ama çok hasta bile olsam ölmedikten sonra gelcem:D görüşrüz canım

 
BLOG designed by